به‌مناسبت هفته منابع طبیعی صورت گرفت

توزیع 4 هزار نهال رایگان درچادگان

تابناک: رئیس اداره منابع طبیعی چادگان گفت: به‌مناسبت آغاز هفته منابع‌طبیعی تعداد 4هزار نهال رایگان بین شهرداری‌ها، مدارس و عموم مردم شهرستان چادگان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدغفار فاطمی اظهار کرد: امسال هفته منابع طبیعی با نام منابع طبیعی با مردم برای مردم نام‌گذاری شده است و در سطح شهرستان برنامه‌های مختلفی در این‌باره اجرا می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته منابع طبیعی مسئولان، کارشناسان و کارکنان منابع طبیعی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه چادگان شرکت کرده و تعداد قابل‌توجهی نهال و بروشور بین نمازگزاران توزیع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی چادگان تصریح کرد: از امروز با هماهنگی‌ آموزش‌ و پرورش چادگان، کارشناسان اداره منابع طبیعی علاوه بر آموزش حضوری نسبت به توزیع بروشور و کتابچه درباره اهمیت جنگل‌ها، مراتع، بیابان و فعالیت‌های آبخیزداری اقدام می‌کنند.

وی از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی چادگان را غرس نمادین نهال در مراکز شهرهای چادگان و مدارس و ادارات این شهرستان به‌ منظور تشویق مردم در حفظ و حراست از منابع ملی برشمرد.

فاطمی در مورد اراضی ملی تحت پوشش اداره منابع طبیعی چادگان گفت: اراضی ملی تحت پوشش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چادگان بیش از 103هزار هکتار بوده که حدود 73هزار هکتار آن مرتع می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار