مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، غلامرضا نورانی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال گذشته توانست ٨٠ درصد تولید نفت کشور را رقم بزند و بالاترین میزان تولید را نسبت به ۶ سال گذشته داشتیم.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶ 19 May 2024

تابناک خوزستان:مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای تکمیل نیازهای این شرکت، بیان داشت: کلیه نیازهای این شرکت در زمینه تعمیرات و آماده سازی تاسیسات نفت و گاز از طریق شرکت‌های داخلی تأمین شد.

وي افزود: در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران نیز با استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی، قراردادهایی به سرانجام رسید که کار ساخت توربوکمپرسور طی سال‌های آینده به انجام می رسد.

نورانی تاکيد کرد: کار ساخت توربو کمپرسور در داخل کشور کلید خورده است و امیدواریم که تا دوسال آینده به تولید انبوه برسد و نیاز کل صنعت نفت کشور را در تمام زمینه ها برطرف کند.

وی ادامه داد: پتانسیل‌های به وجود آمده در کشور، موجب گسترش کار فنی، اشتغالزایی و رفع نیاز تمامی صنایع از جمله نفت، گاز و پتروشیمی در عرصه های مورد نیاز جمهوری اسلامی خواهد شد.

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: با گشایش هایی که در تولید صنایع ایجاد می شود در چند سال آینده نیاز آنچنانی به ماشین آلات دوار فرایندی از خارج کشور نخواهیم داشت و تولید کنندگان داخلی خواهند توانست تمام نیاز داخلی را تامین نمایند .

نورانی با اشاره به ضرورت بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا در صنعت نفت به دلیل جهانی بودن این صنعت، ابراز داشت: نفت صنعتی جهانی است. از این رو نیازمندیم که از تکنولوژی های پیشرفته سایر کشورها استفاده کنیم اما در صورتی که آن ها این تکنولوژی ها را در اختیار ما قرار ندهند؛ جوانان توانمند ما در دانشگاه‌ها به آن دست پیدا خواهند کرد.

وی در پایان گفت: این توانمندی در صنعت نفت وجود دارد که در بسیاری از زمینه‌ها، صادرات خدمات فنی را به سایر کشور ها داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار