کنگره ۲ هزار شهید به فصل شیدایی رسید + فیلم

دومین کنگره ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد در حالی در حال حرکت در مسیر برگزاری خود قرار دارد که پس از برگزاری چندین اجلاسیه و یادواره نهایتا به برگزاری کنگره در اواسط شهریور منتهی خواهد شد و اکنون در یکی از مهمترین برنامه ها به فصل شیدایی رسیده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 01 August 2024

کنگره ۲ هزار شهدا به فصل شیدایی رسید + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دومین کنگره ۲ هزار شهید این استان در حالی در حال حرکت در مسیر برگزاری خود قرار دارد که پس از برگزاری چندین اجلاسیه و یادواره نهایتا به برگزاری کنگره در اواسط شهریور منتهی خواهد شد و اکنون در یکی از مهمترین برنامه ها به فصل شیدایی رسیده است.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح به عنوان رئیس کمیته رزمایش کنگره ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری تبیین برنامه‌های این کنگره ، از برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی در شهر یاسوج از دوازدهم مرداد خبر داد و افزود: در این نمایش بزرگ اقدامات زیادی انجام شده است و پیش بینی می‌شود تا ۲۶ مرداد که آخرین روز برگزاری این نمایش بزرگ است بیش از ۱۵۰ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

وی افزود : رزمایش فصل شیدایی در استقبال از دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است از ۱۲ تا ۲۶ مرداد با حضور هنرمندان مطرح کشور در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار می‌شود.

سردار حکمتیان در این بازدید گفت: بیش از ۹۰ روز است که تیپ ۴۸ فتح با تمام نیروها، امکانات و ماشین آلات مهندسی زیرساخت‌های لازم در دهکده دفاع مقدس را برای اجرای رزمایش فصل شیدایی فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار نفر در هر اجرای رزمایش فصل شیدایی شرکت کنند.

فیلم / جزئیات نمایش بزرگ فصل شیدایی

رئیس دومین کنگره ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست خبری با تمجید از نقش رسانه‌ها در تبیین و اطلاع رسانی کنگره شهدا گفت: بیش از ۳۵ هزار عنوان برنامه در قالب‌های مختلف و با تنوع و تکثر برنامه ریزی و تاکنون با استقبال خوب مردمی در مناطق مختلف استان برگزار و برخی موارد دیگر تا روز کنگره نهایی برگزار می‌شوند. 
سرهنگ دوم پاسدار وحید مثنوی، افزود: کنگره نهایی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ شهریور با حضور میهمانان برجسته کشوری برگزار می‌شود.
مثنوی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کمیته رزمایش با مسئولیت تیپ ۴۸ فتح و کمیته نمایشگاه با مسئولیت ناحیه بسیج تا رسیدن به کنگره نهایی، در حال برگزاری است.
وی با بیان این نکته که سه دسته برنامه در دومین کنگره شهدای استان در حال اجرا است، افزود: برنامه‌های با رویکرد نمایشی و تجمعی مانند یادواره‌ها بیش از بیست اجلاسیه فاخر و تخصصی بیش از بیست یادواره تخصصی و بیش از چهار هزار یادواره در مناطق مختلف برگزار شده که با توجه به استقبال گسترده مردم و مسئولین، باعث تحت تاثیر قرار گرفتن فضای فرهنگی استان شده است.
مثنوی رویکرد دوم را میدانی با تولیدات فرهنگی از جمله نمایش بزرگ فصل شیدایی عنوان و بیان کرد: با توجه به حجم اقدامات انجام شده و کیفیت محتوایی، این نمایش بزرگترین نمایش میدانی کشور محسوب می‌شود.
وی سومین رویکرد در اجرای برنامه‌های برگزاری کنگره شهدا را پویش‌ها و برنامه هایی عنوان کرد که در فضای مجازی برگزار شد و ادامه داد: این رویکرد و اقدامات انجام شده توانست با درگیر کردن فضای مجازی، تأثیرگذاری در سطوح استانی، ملی و حتی بین المللی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار