دفاع تمام قد استاندار از دولت پزشکیان / واکنش احمدزاده به بداخلاقی ها : با فحش دادن به من پست نمی‌گیرید + فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دولت شهید رئیسی خواست تا زمانی که در مدیریت قرار دارند تمام قد برای دولت پزشکیان کار کنند.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹ 03 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده با اشاره به برخی بداخلاقی‌های برخی افراد گفت: مطمئن باشید کسی که فکر می‌کند با فحش دادن به من در دولت جدید پست می‌گیرد سخت در اشتباه است چرا که در دولت رئیسی هم حاضر نبودند به این افرادی که به رقبا فحش و ناسزا می‌گفتند پست بدهند.
احمدزاده با اعلام حمایت کامل از دولت پزشکیان خطاب به مدیران اظهار کرد: روح دموکراسی یعنی همین و ما باید تا هستیم تمام قد در خدمت دولت فعلی باشیم و از شما می‌خواهم در برنامه‌های هفته دولت از مدیران ارشد همین دولت با افتخار دعوت کنید تا در برنامه‌ها شرکت کنند، چون کار برای نظام و مردم ارتباطی به این دولت و آن دولت ندارد.
احمدزاده ادامه داد: رهبری صفاتی را برای رییس جمهور جدید بیان کردند که برای شهید رئیسی هم از همین صفات استفاده کردند پس قرار نیست منافقین دولت جدید را بر عهده بگیرند و کسانی که در دولت جدید می‌آیند هم برنامه‌هایی برای پیشرفت کشور دارند و باید با آن‌ها همکاری کنیم.

احمدزاده همچنین در خصوص رفتن خود از استان هم توضیح داد که این طبیعی است که تغییرات صورت گیرد ضمن این که اگر هر دولت دیگری هم بود من خود متقاضی رفتن از استانداری بودم بنابراین مطرح کردن این موضوع چندان جالب نیست.
فیلم / حمایت تمام قد از دولت پزشکیان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار