تصادف منجر به فوت در لنده

واکنش عضو شورای شهر لنده به تصادف و فوت شهروندِ دیشموکی در لنده

علی افتخاری عضو شورای شهر لنده به این بی توجهی واکنش و با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه و تذکرات چندین باره شهروندان به راهداری، عدم همکاری این مجموعه را نمونه ای از ترک فعل عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ 04 August 2024

یک دستگاه خودروی سواری ساینا که از دیشموک به شهرستان لنده در حرکت بود از جاده منحرف که در نتیجه یک نفر از سرنشینان فوت و 3 سرنشین با مصدومیت شدید به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ این خودرو منتهی به روستای دشت بن در مسیر جدید لنده-دهدشت دچار سانحه گردید که با توجه به رفت و آمدهای بسیار این روزها از جاده لنده-تراب پاتاوه-دهدشت نیاز است تا مسولین نسبت به ایمن سازی این محور اقدامات لازم را بعمل آورند.
 
براساس اظهارات اهالی این روستا و همچنین گشت گذار در فضای رسانه ای می بینیم پیش از این نیز چندین تصادف در همین نقطه رخ داده است.
 
این نقطه از جاده با قوس و شیب شدید فاقد ایمن سازی لازم است که پیش از این  بارها شاهد مطالبه گری مردمی و رسانه ای برای جانمایی گاردریل و... نصب تابلو اعلانات راهنمایی و رانندگی بودیم که متاسفانه به دلیل بی توجهی همچنان شاهد تصادفات و این بار مرگ یک شهروند بودیم.
 
علی افتخاری عضو شورای شهر لنده به این بی توجهی واکنش و با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه و تذکرات چندین باره شهروندان به راهداری، عدم همکاری این مجموعه را نمونه ای از ترک فعل عنوان کرد.
 
وی خطاب به شهروندان خصوصا جوانان لنده در فضای مجازی نوشت، جوانان نسبت به این توجهی مدیران و دستگاه های اداری نباید بی توجه باشند. از طریق مجاری قانونی نسبت به تحقق حقوق عامه با مستندات لازم علیه بنده و دوستانمان در شوراها و مدیران مربوطه اقامه دعوی کنند تا حس مسئولیت پذیری در مسئولین احیاء شود.
وی یادآور شد؛ من و دوستان من در شورای شهرستان و تمام مدیران دیگر بصورت هفته ای از این مسیر عبور میکنیم ولی چون بی توجه هستیم نتیجه اش این می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار