مصرف ۶۰۰ مگاواتی برق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در این استان به بیش از ۶۰۰ مگاوات رسید و در واقع رکورد مصرف شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ 05 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رسول روستایی گفت: در روز‌های پایانی هفته گذشته میزان مصرف برق در این کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۶۰۰ مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد و این عدد بی‌سابقه بود.
وی با اشاره به مصرف برق در شهرستان‌های مختلف استان عنوان کرد: بیشترین رشد مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب در شهرستان‌های لنده ۲۶ درصد، کهگیلویه ۱۹ درصد، بهمئی ۱۶ درصد و بویراحمد ۱۲ درصد بود.
روستایی گفت: طبق نظر کارشناسان سازمان هواشناسی در اواسط این هفته شاهد افزایش دمای دو درجه‌ای در استان خواهیم بود که پیش‌بینی می‌شود مصرف برق افزایش بیش از ۴ درصدی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هم اکنون مدیریت برق در بخش‌های کشاورزی و صنعت در حال اجراست، افزود: ۱۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی برای مشترکان برق هم استانی مشارکت کننده در پویش با انرژی اختصاص یافته که به قید قرعه به مشترکان با کاهش ۱۵ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل تعلق می‌گیرد.
روستایی بیان کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق شبانه‌روز تلاش می‌کنند که تأمین برق مطمئن داشته باشیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد که امیدوارم با همراهی و همکاری مردم و مشترکان از این شرایط با آرامی و آرامش عبور کنیم.
وی بیان کرد: قطع برق خانگی در برنامه شرکت توانیر در تابستان امسال در برنامه این شرکت پیش بینی شده، اما در صورتی که مشترکان چهار برابر الگو مصرف داشته باشند پس از یادآوری و اخطار برق آنان قطع می‌شود.
روستایی یادآور شد: براساس طرح الگوی مصرف میزان مصرف برق برای مشترکان مناطق عادی استان مانند شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ۳۰۰ کیلو وات ساعت، برای مناطق گرمسیری شماره ۴، ۴۵۰ کیلووات ساعت، مناطق گرمسیری شماره سه ۶۰۰ کیلو وات ساعت، مناطق گرمسیری شماره ۲ یک هزار و ۵۰۰ کیلو وات ساعت و مناطق گرمسیری شماره چهار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار