رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

با حکم رئیس فدراسیون فوتبال رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و سرپرستی هیئت فوتبال به یکی از چهره های نام آشنای این رشته ورزشی رسید.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 06 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حکم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران حمید کرمی چهره نام آشنای ورزش به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .
بنابر این گزارش در بخشی حکم رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به مهدی کرمی کالوس آمده است :

احتراماً  استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ اساسنامه هیئت‌های فوتبال کشور و با عنایت به تجارب و تخصص ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون حداکثر اهتمام را برای اداره بهینه امور جاری فوتبال به عمل آورده و در انجام وظایف خطیری که بر عهده دارید با عنایت به اساسنامه‌ها مقررات جاری و با هماهنگی کمیته امور استان‌ها در امر توسعه و گسترش این رشته فراگیر ، پرطرفدار و جذاب موفق و موید باشید .
در بخش پایانی این حکم آمده است : لازم از ظرف مدت حداکثر سه ماه فرایند انتخابات آن استان برگزار گردد .
حمید کرمی دارای سوابق فوتبالی  از جمله مربی تیم های جعلان عمان ، اتحاد باکو آذربایجان ، نفت امیدیه ، بوشهر ،  زاگرس یاسوج و شهرداری یاسوج  می‌باشد .
ذکر این نکته لازم است که تا قبل از این انتصاب خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت که با حواشی ایجاد شده در مورد وی و برخی دیگر از متولیان فوتبال و همچنین وی از این سمت استعفا داد .

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار