شهردار گچساران خبر داد؛

ساماندهی میوه فروشان سیار در شهر گچساران

شهردار با اعلام خبر ساماندهی این میوه فروشان طی روزهای آینده گفت: برای ساماندهی میوه فروشان سیار راه‌اندازی بازارچه ای  را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷ 07 August 2024

به گزارش تابناک از گچساران،به نقل از گزارش روابط عمومی شهرداری دوگنبدان جلسه ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر با حضور نمایندگان میوه فروشان و شهردار دوگنبدان برگزار گردید.
شهردار با اعلام خبر ساماندهی این میوه فروشان طی روزهای آینده گفت: برای ساماندهی میوه فروشان سیار راه‌اندازی بازارچه ای  را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به موضوع بیکاری و  امرار معاش میوه فروشان سیار، خاطرنشان کرد:مدیریت شهری هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمدی وانت‌های میوه فروش و دست‌فروشان نیست، هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بارها و دست‌فروشان و خدمات دهی بهینه به شهروندان است.
دکتر رضا قشقایی تصریح کرد: مکان هایی در سطح شهر جهت ساماندهی این افراد در نظر گرفته شده تا به صورت منظم و قانونمند مشغول به کار شده و از ترافیک و خطرات احتمالی جلوگیری شود.
در حال حاضر فعالیت میوه فروشان سیار در سطح شهر به صورت پراکنده باعث مشکلاتی  از جمله ،اعتراضات مغازه داران ، ایجاد ترافیک، آشفتگی بصری و  تردد شهروندان شده است که شهرداری اقدام به جمع آوری آنها در بلوارهای اصلی نموده است  
شایان ذکر است در این جلسه مقرر گردید بصورت موقت و تا مشخص شدن وضعیت جایگاه ساماندهی میوه فروشان دستفروش در ساعت‌ و بازه زمانی ۷ صبح تا ۱۷ عصر و بدون اشغال نمودن معابر در مکان های قبلی خود اقدام به فروش میوه نموده و بعد از آن به مکان جدید نقل مکان نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار