آماده میزبانی درخور برای جام باشگاه‌های آسیا در یزد

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد از میزبانی شایسته این استان برای مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا خبر داد و به آمادگی تیم برای رقابت‌های سخت پیش‌رو اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ 08 September 2024

امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، در آستانه آغاز مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در نشست خبری اظهار داشت: این رویداد برای نخستین بار در خارج از پایتخت ایران و در یزد برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: هشت تیم برتر آسیا، از جمله دو تیم ایرانی، در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و طی سه روز شاهد برگزاری چهار دیدار روزانه خواهیم بود.

وی افزود: تمام مسابقات به‌صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد و تیم‌های برتر به مراحل نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

شرافت با اشاره به سه ماه تلاش بی‌وقفه برای آماده‌سازی سه سالن ورزشی استاندارد در یزد، ابراز امیدواری کرد که این مسابقات در سطح بین‌المللی با میزبانی شایسته‌ای برگزار شود.

وی درباره شانس قهرمانی تیم شهداب یزد، که با چهره‌های برجسته‌ای چون جان پاتری و انگاپت تقویت شده، گفت: هرچند این بازیکنان سرشناس از بهترین‌های والیبال هستند، اما نباید فراموش کنیم که والیبال یک بازی گروهی است و موفقیت تیم به همکاری همه بازیکنان بستگی دارد.

شرافت همچنین از تمرینات مداوم تیم از تیرماه و چالش‌های مالی باشگاه سخن گفت، و تأکید کرد که با تلاش فراوان، شهداب آماده رقابت با جاکارتای اندونزی و تلاش برای صعود به فینال و حتی قهرمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار