فراخوان شهرداری تبریز در راستای انتخاب سرمایه گذار

به دنبال انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر هوشمند منتخب کشور؛
کد خبر: ۱۱۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 27 October 2015
به گزارش تابناک تبریز ،شهرداری تبریز در راستای انتخاب سرمایه گذار فراخوان داد

مدیریت سرمایه کذاری و مشارکت شهرداری تبریز در راستای انتخاب سرمایه گذار آگهی فراخوان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ما ، به دنبال انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر هوشمند منتخب کشور و در راستای توسعه و بسط سرمایه گذاری و مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی شهرداری این شهر فراخوان داد.

در متن این آگهی فراخوان آمده است: شهرداری تبریز در راستای بسط و توسعه سرمایه گذاری و مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در طرح های توسعه و عمران شهری و با عنایت به انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر هوشمند منتخب کشور، در نظر دارد اجرای پروژه ایجاد تونل مخابراتی و ارتباطی شهر تبریز را از طریق فراخوان عمومی و با روش مرسوم مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان فعال و توانمند در این حوزه می توانند ضمن اعلام آمادگی خود به صورت کتبی، طرح پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ 15/8/1394 به دبیرخانه سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، واقع در تبریز خیابان مقصودیه، تقاطع خیابان مصلی، روبروی مسجد کدخدا باشی و به شماره تلفن 3556156 ارایه نماید.

- به پیشنهادات رسیده بعد از تاریخ فوق الذکر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- شهرداری تبریز در رد یا قبول پیشنهادهای رسیده مختار است.

مدیریت سرمایه کذاری و مشارکت شهرداری تبریز

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یوسف ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
ببسمه تعالی
سلام علیکم.. به استحصار می رساند
شرکت دیباوران سازه صنعنت ایرانیان (دیساکو )با تو که مشاوران و مهندیس زبده خودو با بیش از ۲۰ سال سابقه سرمایه گزاری در چندین کشور بخصوص در ترکیه و اکراین .ووووآماده گی خود را جهت سرمایه گزاری (حداقل سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومان )در پروژه های توسعه شهری و ساخت هتل و تالار و رستوران و غیره در شهرستان تبریز را دار ..در صمن چندین بار به شهرداری محترم نامه ارسال شده که متاسفانه هنوز جوابی دریافت نشده ...... ملکی مدیر عامل دیساکو
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار