امام جمعه ارومیه:

هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها بابخش کوچکی از قدرت نظامی ایران درهم شکست/استیصال صهیونیست به خوبی نمایان است

گروه استان‌ها- امام جمعه ارومیه گفت: عملیات وعده صادق ۲  با بخش کوچکی از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت که فقط همین برای در هم شکسته شدن هیمنه پوشالی صهیونیست ها کافی بود.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ 04 October 2024

هیمنه پوشالی صهیونیست ها توسط بخش کوچکی از قدرت نظامی ایران در هم شکست

به گزارش تابناک از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: استیصال صهیونیست به خوبی نمایان است چرا که می دانند اگر فکر گستاخی دیگری را در سر بپرورانند اینبار پاسخ دندان شکن تری از سوی ایران دریافت خواهند کرد.

امام جمعه ارومیه با عرض تسلیت و اشاره به شخصیت والای شهید سیدحسن نصرالله خاطر تصریح کرد:رژیم اشغالگر قدس تصور واهی کرده بود که با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت این مسیر مقاومت متلاشی خواهد شد اما اکنون فهمیده است که راه مقاومت در مقابل استکبار جهانی مستمر و مداوم است.

قریشی بیان داشت: وظیفه داریم در مقابل القائات دروغ و دور از واقعیت صهیونیست و رسانه های غربی با تبیین واقعیت های جبهه مقاومت ایستادگی کنیم.

وی در پایان با تبریک روز نیروی انتظامی و آرزوی موفقیت بیشتر به کارکنان این شغل شریف افزود:کارکنان نیروهای انتظامی در مقابل خداوند سربلند بوده و مردم شاکر و سپاسگزار زحمات تمام نیروهای مسلح که حامی امنیت جامعه اند، می باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار