آغاز شمارش معکوس میزبانی خرم‌آباد از مسابقات جهانی کوراش

حضور 41 کشور جهان در مسابقات جهانی کوراش در خرم آباد قطعی شد

مسابقات جهانی کوراش با حضور ورزشکارانی از 41 کشور جهان از چهاردهم ماه جاری به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 30 October 2015
به گزارش  خبرگزاری تابناک از لرستان ، جلسه هماهنگی ستاد مسابقات جهانی کوراش با حضور روسای کمیته های تخصصی این ستاد و با هدف برنامه ریزی های دقیق تر جهت میزبانی بهتر لرستان برگزارشد.

آرش میر اسماعیلی دبیر ستادبرگزاری این مسابقات گفت: در مسابقات جهانی کوراش 152ورزشکار حضور دارند که روز 11 آبان پذیزش آنها در تهران انجام می گیرد و بلافاصله در روز دوازدهم وارد خرم آباد خواهند شد.

میراسماعیلی ورودبیشتر تیم های خارجی به ایران را از طریق هوایی اعلام نمود و گفت : تنها ورزشکاران کشورهای ترکمنستان، عراق، ارمنستان و سوریه از طریق زمینی وارد ایران خواهندشد.

مسابقات جهانی کوراش

وی گفت: مسایقات جهانی کوراش برای اولین بار به میزبانی خرم آباد و با حضور 41 کشور دنیا روزهای 14 و 15 آبان ماه جاری در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آبادبرگزار می شود.  شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، گفت: در دنیای رقابت این بار لرستان در یک رقابت ورزشی وارد میدان شده است و رقبای این آزمون تنها استان های داخلی نیست بلکه این رقابت و آزمون جهانی است.

نایب رئیس ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی کوراش اظهار کرد: برگزاری این مسابقات به میزبانی لرستان یک فرصت خوب برای معرفی فرهنگ اصیل لرستان به جهان است که باید کمیته های تخصصی و عوامل اجرایی آنها با جدیت و سرعت عمل وظایف خود را انجام دهند. عزیزپور، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و سرپرست اجرایی این مسابقات نیز همکاری دستگاه های مختلف اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه امورات محوله براساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده در حال انجام است و از فردا عملاً بعضی از کمیته‌ها وظایف خود را آغاز می‌کنند.

در ادامه این جلسه روسای 8 کمیته اصلی ستاد برگزاری مسابقات جهانی کوراش حضور داشتند که جهت برنامه ریزی‌های دقیق تر راهکارهای خود را ارائه و تصمیماتی گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار