کمک حامیان به ایتام تحت پوشش

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از کمک بیش از 19 میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد
کد خبر: ۱۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 31 October 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از کمک بیش از 19 میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیدغلامرضا متقی گفت: کمیته امداد در راستای خدمت به تمامی اقشار نیازمند جامعه و بخصوص ایتام نیازمند، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
وی اظهار داشت: کمیته امداد در این راستا طرح های مشارکتی مختلفی را به منظور تکریم ،حمایت و دستگیری از خانواده های مستمند اجرا می نماید که طرح اکرام ایتام نیز یکی از این اقدامات می باشد.
متقی با بیان اینکه همه تلاش ما خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان با مشارکت همگانی است، اظهار داشت: ما باید از همه ظرفیت ها و امکانات درخصوص کمک به نیازمندان و همچنین حامی یابی برای ایتام استفاده نماییم.
وی تعداد کل ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را شش هزار و 816 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد سه هزار و 369 نفر تحت کفالت حامیان خیر و نیکوکار قرار دارند.
متقی با اشاره به اینکه تعداد 6هزار و 867 حامی، سرپرستی ایتام را بر عهده دارند، گفت: حامیان نیکوکار در شش ماهه اول سال جاری 19 میلیارد و 490 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمک نموده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمک به ایتام و دستگیری از آنها چنان اجر معنوی به دنبال دارد که بارها ائمه اطهار پیروان خود را به نوازش ایتام سفارش نموده اند، افزود: ما باید در راستای خدمت رسانی به افراد نیازمند تمام تلاش خود را به کار بگیریم و خدمت ما بی منت و صادقانه باشد.
وی با بیان اینکه حمایت و کمک رسانی به ایتام سیره انبیاء و ائمه اطهار است، افزود: امید است که با همکاری همگانی و استفاده از تمام ظرفیت ها بتوانیم در راه کمک به نیازمندان و بخصوص ایتام به نحو مطلوبتری خدمت رسانی نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار