لزوم تسریع در اجرای هسته های کلیدی استان/ تکمیل راه روستایی خشکناب تسریع شود

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تسریع در اجرای هسته های کلیدی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 08 November 2015

به گزارش  تابناک تبریز، اسماعیل جبارزاده در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به آخرین وضعیت و ضرورت تسریع در اجرای هسته های کلیدی استان در سند تدبیر و توسعه گفت: مشکل سرمایه گذار صنایع تبدیلی در شهرستان بستان آباد هرچه سریع تر باید حل بشود و اینکه تا امروز این موضوع حل نشده، جای تعجب دارد.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای تمامی هسته های کلیدی استان ابراز کرد: روستای خشکناب از ارزش و اهمیت بسزایی برای ما برخوردار است چرا که زادگاه شهریار ملک سخن است. بنابراین فعالیت های مربوط در زمینه راه روستایی خشکناب باید هر چه سریع تر تسریع شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، این روستا خالی از سکنه است ولی با تکمیل راه روستایی این روستا، شاهد حضور تمامی اقشار مردم به ویژه گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه خواهیم بود. ایجاد زیر ساخت های خدماتی مانند فروشگاه نیز در این منطقه مورد توجه باشد.

استاندار آذربایجان شرقی از اداره کل راه و شهرسازی خواست تا هرچه سریع تر، باقی مانده راه روستایی خشکناب را تکمیل کند.

جبارزاده با تاکید بر لزوم شناساندن آثار فرهنگی و تاریخی به جهانیان تصریح کرد: برخی کشورها علی رغم اینکه تاریخ درخشان چندانی ندارند ولی می توانند با تاریخ سازی، خیل عظیمی از گردشگران را به سوی خود جذب کنند ولی ما علی رغم داشتن تاریخ و فرهنگ بسیار غنی، هنوز آن چنان که باید و شاید نتوانسته ایم آثار تاریخی و فرهنگی خود را به جهانیان بشناسانیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار