اتصال 750 روستای اردبیل به شبکه اینترنت

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تا آخر امسال 750 روستای استان اردبیل به شبکه اینترنت متصل می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 11 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی آذرنژاد عصر امروز در سفر به شهرستان گرمی و بازدید از روند اجرای عملیات احداث مجتمع آبرسانی موران در گرمی اظهار کرد: پیمانکار جدید این پروژه با سرعت تمام تکمیل این پروژه را در اولویت قرار داده تا با پوشش جمعیت چهار هزار و 400 نفری، 18 روستا در گرمی زمینه تأمین آب شرب این روستاها فراهم آید.

وی با بیان اینکه امروز در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ایجاد زیرساخت‌های لازم اعم از آب، برق، گاز و مخابرات اقدامات خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر 173 روستای گرمی از خدمات تلفن همراه بهره‌مند بوده و در سال‌جاری 19 روستای گرمی نیز بهره‌مند خدمات اینترنت پرسرعت شدند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در روستاهای استان اردبیل فرصت و بستر خوبی فراهم شده تا بیش از هر زمان دیگر امکان ارائه خدمات جدید و نوین به هموطنانمان فراهم آید، گفت: در یک شرایط بهتر و سازنده‌تر تمام تلاش دولت تدبیر و امید بر این است تا ظرفیت‌های حوزه ارتباطات تقویت شده و شاهد گسترش این بستر مساعد باشیم.

آذرنژاد افزود: از 750 روستایی که تا پایان امسال به شبکه اینترنت متصل می‌شوند، 163 روستا در شهرستان گرمی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بستری را فراهم کنیم که امکان سرویس‌دهی مطلوب‌تر و سریعتر به هموطنان واقع در مناطق روستایی بهتر و بیشتر فراهم آید.

آذرنژاد از فرماندار گرمی خواست تا نسبت به اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان به ویژه تأمین زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام داده و زمینه حرکت مثبت و سازنده را بیش از هر زمان دیگر به وجود آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار