برگزاری آخرین جلسه دادگاه متهم به قتل رئیس دادگستری روانسر

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از برگزاری آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به متهم به قتل رئیس فقید دادگستری شهرستان روانسر خبر داد و گفت: با برگزاری این جلسه حکم متهم به زودی صادر می شود.
کد خبر: ۱۳۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 17 November 2015
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از برگزاری آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به متهم به قتل رئیس فقید دادگستری شهرستان روانسر خبر داد و گفت: با برگزاری این جلسه حکم متهم به زودی صادر می شود.

مجتبی ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده شهید قنبری رئیس فقید دادگستری روانسر در دادگاه کیفری شماره یک در حال رسیدگی است.

وی افزود: این پرونده برای رسیدگی فوری نیاز به مجوز از حوزه ریاست قوه قضائیه داشت که دریافت شد و روز یکشنبه نیز جلسه دادگاه متهم به قتل که احتمالا آخرین جلسه رسیدگی به پرونده نیز باشد برگزار گردید.

ملکی خاطرنشان کرد: کیفرخواست متهم پرونده مدت ها قبل صادر و پرونده مراحل آخر خود را طی می کند تا انشاالله به زودی حکم لازم برابر مقررات قانونی و شرعی صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه مهمترین وظیفه دستگاه قضا را اجرای عدالت و برخورد جدی با اخلالگران و هرگونه ناامنی عنوان و خاطرنشان کرد: در خصوص این پرونده هم دستگاه قضایی از همان ابتدا با جدیت به دنبال احقاق حقوق بود و در این باره ذره ای از مسیر عدالت خارج نشده و نخواهد شد.

وی همچنین از شهید قنبری به عنوان یکی از قضات برجسته و شاخص استان کرمانشاه و جزو متعهدترین کارکنان دستگاه قضایی یاد کرد و گفت: این شهید والامقام همواره به حسن اخلاق شهره بود.

ملکی در پایان تصریح کرد: رئیس فقید دادگستری روانسر فردی شجاع بود که اخلال گران و اشرار همواره از وی ترس و وحشت داشتند چرا که فضا را با وجود وی برای انجام اقدامات ضداخلاقی خود فراهم نمی دیدند.

رئیس فقید دادگستری روانسر که به مدت هفت سال در مسند ریاست دستگاه قضای این شهرستان مشغول به فعالیت بود، ساعت هشت صبح روز سه شنبه (21 بهمن 93) زمانی که عازم محل کار خود بود هدف گلوله قرار گرفت و در بیمارستان به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار