حریم شهرستان سوادکوه مشخص شود

رئیس شورای شهرستان سوادکوه با انتقاد از مشخص نبودن حریم شهرستان سوادکوه خواستار تعیین شفاف حریم شهرستان سوادکوه در دهستان ولو‌پی و مناطق دیگر شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، جمشید پهلوان ظهر امروز در جلسه شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره چهارم شهرستان سوادکوه برگزار شده و تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است، گفت: پیگیری مطالبات مردم و رایزنی برای کاهش مشکلات شهرستان در اولویت شورای شهرستان سوادکوه بوده است و برای دست‌یابی به این هدف فعالیت بدون تنش را در دستور کار داشته است.

وی با بیان اینکه تعامل با شوراهای بخش، شهر‌ها و روستا‌های سوادکوه و همکاری با ادارات و نهاد‌های شهرستان در راستای توسعه انجام شده است، افزود: اعضای شورای شهرستان سوادکوه هیچ دریافتی مالی از شورای شهرستان نداشتند و اعتبار دو درصد قانونی خود را صرف مسائل اداری و جاری شورا کرده است.

رئیس شورای شهرستان سوادکوه به حضور عضو شورای شهرستان سوادکوه در شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده از توان نرگس کمالی در شورای عالی استان‌های کشور و نیز از توان نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دیگر هم استفاده می‌کنیم.

پهلوان با انتقاد از مشخص‌ نبودن حریم شهرستان سوادکوه با سایر شهرستان‌ها و نیز حریم شهرستان، بیان کرد: حریم داخلی و بین شهرستانی سوادکوه باید مشخص شود و در حالی که مردم دهستان ولو‌پی با بخش زیراب ارتباط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند ولی این دهستان در بخش مرکزی سوادکوه تعریف شده است و خواسته غالب مردم ولوپی پیوستن به بخش زیراب است و مشخص شدن حریم سوادکوه در گدوک، خطیر‌کوه، سوادکوه‌شمالی، بابل و ساری نیز از خواسته‌های دیگر شهرستانی است.

 انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره چهارم شهرستان سوادکوه برگزار شد و مانند دوره گذشته جمشید پهلوان به‌عنوان رئیس از شورای شهر آلاشت، حمید‌رضا امیری به‌عنوان نائب‌رئیس از شورای بخش زیراب، نرگس کمالی به‌عنوان منشی از شورای شهر زیراب، و علی‌اصغر گرزین‌تبار از شورای شهر پل‌سفید و سیدشجاع هاشمی از شورای بخش مرکزی به‌عنوان عضو برای یک‌سال معرفی شدند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار