بسیج قدرت تأثیرگذار جهانی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تایباد گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان امروز بسیج به یک قدرت تاثیرگذار جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 26 November 2015
حجت‌الاسلام علیرضا طغانی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای تایباد که با حضور مردم، مسئولان، بسیجیان، خانواده معظم شهیدان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج به شاخصه‌های مهم بسیج اشاره و اظهار کرد: کار بسیجی برای رضای خداوند متعال است و هراسی از دشمنان اسلام و نظام اسلامی در دل خود جایی نمی‌دهد و یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تایباد افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت قرآن عظیم‌الشان، خون شهدا، رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور بسیج در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها به اهداف بلند و الهی خود رسیده است.

وی اظهار داشت: بسیج سرمایه عظیم کشور و دنیای اسلام است و برای همین دشمن از بسیجیان در هراس است و هرکجا بسیج حضور دارد دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تایباد گفت: یکی دیگر از شاخصه‌های مهم بسیج ولایت‌مداری آن است، بسیج همیشه و در همه میادین و عرصه‌ها در خط امام و رهبری و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

طغانی افزود: بسیج در فتنه 88 با بصیرت تمام وارد شد و سفره همه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی را برچید و توطئه مستکبران را نقش برآب ساخت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تایباد گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان امروز بسیج به یک قدرت تاثیرگذار جهانی تبدیل شده است.

وی گفت: همه ما مدیون خون شهیدان هستیم، شهیدان با نثار خون خود این انقلاب و نظام را بیمه کردند وباید قدردان بسیج و شهیدان و خانواده‌های آنان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار