فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام خبر داد:

برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی در تربت‌جام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی برای بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 01 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن گوهری در گفت‌وگو با فارس با تشکر از حضور آگاهانه و پرشور و شعور بسیجیان شیعه و اهل سنت در برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: امروز روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار در راه اسلام، قرآن و ولایت‌فقیه در قاموس بسیج ثبت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام افزود: مراسم و آیین گرامیداشت هفته بسیج با شعار «بسیج دست قدرت خدا»، در امتداد نهضت عاشورا به صورت کمی و کیفی و بسیار مطلوب برگزار شد که شاهد شکوه پایداری و وحدت بسیجیان بودیم.

وی، نقش امامان جمعه شهرستان را در برگزاری همایش‌های مردمی بسیج پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: سخنان ائمه جمعه تشیع و اهل سنت در دیدارهای جداگانه با مسئولان و بسیجیان نقش عمده‌ای در وحدت و اتحاد شیعه و اهل سنت داشت.

گوهری با گرامیداشت یاد و خاطره 630 شهید شهرستان عنوان کرد: برگزاری همایش اقتدار و قدرت 7 هزار بسیجی در مصلی الغدیر، یادواره شهدای روحانی، اصناف، دانش‌آموز و معلم، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، صبحگاه مشترک نظامی و دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام تأکید کرد: امروز بصیرت‌دهی دینی و انقلابی مانع نفوذ دشمن می‌شود که در این راستا گفتمان و مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب در نشست‌های روشنگری برای ارتقای بنیه اعتقادی، سیاسی و اجتماعی آحاد مردم و بسیجیان در طول هفته بسیج برگزار شد.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از 30 طرح اقتصاد مقاومتی، اجلاسیه مجمع نخبگان عالی بسیج، تجلیل از فرماندهان، بسیجیان و سربازان نمونه، خانواده جانبازان و بازنشستگان از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان تربت‌جام بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار