روسای شوراهای شهرهای شمالی استان خوزستان گرد هم آمدند

نشست هم اندیشی روسای شورای اسلامی شهرهای شمالی استان خوزستان با رییس شورای عالی استان ها درسالن جلسات شورای اسلامی شهر شوشتر برگزارشد.
کد خبر: ۱۳۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 04 December 2015
غلامرضا بصیرپور روز پنجشنبه در این نشست اظهارکرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همواره همسو حرکت کنند وشهرداران و دهیاران راپشتیبانی کنند.

وی افزود: دولت و مجلس باید شوراباور باشند تا شوراها بتوانند وظیفه خود را به شایستگی انجام دهند و اعضای شورا باید تلاش کنند ضمن تعامل با مسئولان رنگ و بوی مردمی این نهاد را حفظ کنند.

بصیرپور تصریح کرد:براساس قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و یکی از مدنی ترین مجموعه ها در نظام اسلامی هستند.

رییس شورای عالی استان ها اضافه کرد:تمام اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها توسط شورا تصویب می شود و این امر نشان دهنده نقش مهم شوراها در تصویب اعتبارات است.

وی گفت:خوشبختانه در زمان حاضر ظرفیت های خوبی در شورای عالی استان ها وجود دارد که انتظار داریم شوراهای استان و شهرستان از این ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به مردم بیش از پیش استفاده کنند.

حیدر نجفی فر فرماندار شوشتر نیز در این نشست گفت:شهرداران و دهیاران تنها مسئولان اجرایی هستند که با رای غیرمستقیم مردم انتخاب و به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود:همه مصوبات شورا که مغایرت قانونی نداشته باشند برای فرمانداری قابل احترام است.

فرماندار شوشتر همچنین در این نشست بر تقسیم عادلانه ارزش افزوده،افزایش حقوق شهرداران و استخدام دهیاران تاکید کرد.

در ادامه این نشست نیز روسای شوراهای اسلامی شهر وروسای شورای شهرستان های شوشتر،مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و گتوند به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار