نشست پاییزه احزاب البرز، در آینده نزدیک

کد خبر: ۱۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 05 December 2015

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز از برگزاری نشست پاییزه احزاب سیاسی استان البرز در روزهای آتی خبر داد.

توکل لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: براساس دستورالعمل استاندار و پیگیری‌های یکساله معاونت سیاسی و انتخابات استان البرز، سالانه چهار بار به فاصله یک فصل نشستی با احزاب و فعالین سیاسی البرز برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری دو نشست بهار و تابستان احزاب البرز اشاره کرد و افزود: نشست فصل بهار در فروردین ماه امسال با حضور معاون سیاسی وزیر کشور ؛ نشست تابستان نیز در هفته دولت و با حضور احزاب و تشکل‌های سیاسی استان البرز برگزار شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات البرز به اهمیت نشست پاییزه احزاب البرز به دلیلی نزدیک شدن به دو انتخابات مهم اشاره کرد وگفت: نشست پاییزه احزاب استان نیز با توجه به اینکه به ایام انتخابات منتهی می‌شود در دستور کار قرار دارد و در یکی از روزهای آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شمارش معکوس انتخابات در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان می‌توانند در تاریخ 26 آذرماه با حضور در فرمانداری کرج و یا وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لطفی افزود: همچنین نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز می‌توانند برای ثبت نام در تاریخ 28 آذر به فرمانداری‌های کرج و ساوجبلاغ و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان البرز در پایان گفت: تلاش داریم تا فضای سیاسی استان را برای برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو آماده کنیم که در این خصوص احزاب و تشکل‌های سیاسی نقش موثری دارند و از آنها انتظار می‌رود با دوری از خودسانسوری به پویایی فضای سیاسی البرز کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار