اقدامات عمرانی شهرداری در آزادشهر یزد

کد خبر: ۱۴۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 07 December 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیر ناحیه یک منطقه 3 شهرداری یزد با اشاره به بودجه 5 میلیارد تومانی عمرانی این شهرداری، از تلاش کارکنان شهرداری برای عمران ناحیه آزادشهر خبر داد.

 «محمدعلی سلمانی ندوشن» اولویت‌های عمرانی شهرداری ناحیه آزادشهر را زیرسازی و روکش آسفالت معابر، ایجاد معابر جدید، پیاده‌روسازی، اصلاح هندسی و توسعه فضای سبز اعلام کرد. وی افزود: یکی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال جاری اجرای بلوار گلستان غربی در امتداد بلوار گلستان شرقی است. این مسئول گفت: این بلوار حد فاصل فلکه چهارم آزادشهر تا میدان امام حسن(ع) و در امتداد بلوار گلستان شرقی اجرا شده است.
سلمانی اضافه کرد: ساخت این بلوار با توجه به ترافیک سنگین بلوار اصلی آزادشهر برای اتصال بلوار خضرآباد به بلوار شهید دهقان و بلوار شهید جوکار ضروری بود. وی افزود: با اجرای این مسیر، بار ترافیکی ناشی از ساخت و بهره‌برداری از مسکن مهر منطقه آزادشهر ترافیک بلوار اصلی آزادشهر به شدت کاهش می‌یابد. مدیر ناحیه یک منطقه 3 شهرداری یزد گفت: برای ساخت این بلوار عملیات زیرسازی و آسفالت به طول 10 هزار مترمربع با اعتباری بیش از 300 میلیون تومان هزینه شده است.
سلمانی همچنین از ساخت پارک خیرآباد برای توسعه فضای سبز منطقه آزادشهر خبر داد و افزود: این پارک درون محله‌ای در مساحت 1800 مترمربع با اعتبار 80 میلیون تومان ساخته شده است. وی ادامه داد: اصلاحات هندسی نیز بخش مهمی از فعالیت‌های عمرانی ناحیه آزاد شهر است چرا که اصلاحات هندسی برای تامین بهبود عبور و مرور، افزایش ایمنی معابر و کاهش تصادفات بسیار موثر است.
این مسئول گفت: شهرداری ناحیه آزادشهر امسال به اصلاح هندسی سه راه آزادشهر، تقاطع خیابان معراج با بلوار آزادگان، میدان صنعت و بلوار شهید دهقان با اعتبار 130‌میلیون تومان اقدام کرده است. وی افزود: از دیگر اقدامات شهرداری در ناحیه آزادشهر، زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار 1/1 میلیارد تومان و همچنین روکش آسفالت معابر با اعتبار 650 میلیون تومان است.
سلمانی گفت: شهرداری ناحیه آزادشهر در سال‌جاری همچنین به اصلاح و ساماندهی پارک ولایت و ولیعصر آزادشهر با اعتبار 120 میلیون تومان اقدام کرده است. مدیر ناحیه یک منطقه 3 شهرداری یزد از دیگر اقدامات عمرانی این ناحیه را نصب سنگ جدول خیابان اسکان با 30 میلیون تومان اعتبار و ساخت پارک 12 امام آزادشهر به مساحت 8‌هزار مترمربع و با 200 میلیون تومان عنوان کرد.

همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار