تقدیر امام‌جمعه و استاندار ایلام از کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین حسینی/ ستاد اربعین حسینی در استان ایلام از 10 کمیته مختلف تشکیل‌شده بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام از فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته مشارکت‌ های مردمی ستاد اربعین حسینی در نامه‌ای به سردار پلارک تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 19 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام از فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته مشارکت‌ های مردمی ستاد اربعین حسینی در نامه‌ای به سردار پلارک تقدیر کردند.

در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به سردار پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور آمده است: وجود جناب آقای حاج محمد علوی فر در جایگاه مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین در استان از همکاران شما گرامی، بازوی قدرتمند ما در انجام مراسم پیاده‌روی اربعین بودند.

در بخش دیگری از متن این تقدیرنامه آمده است: ایشان نیز چون شما در خدمتگزاری برای مردم دارای سبقه طولانی و درخشانی هستند و این نامه بهانه‌ای است که باافتخار نشان دهیم قدرشناس شما بزرگ‌مردان هستیم.

در ادامه این تقدیرنامه خطاب به رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، بیان‌شده است: انسان باید مقام و منصب را فرصتی برای خدمت به مردم ببیند و تمام تلاش را در این راه به کار گیرد.

گفتنی است، ستاد اربعین حسینی در استان ایلام از 10 کمیته مختلف تشکیل‌شده بود که یکی از کمیته‌های فعال این ستاد کمیته مشارکت‌های مردمی با مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان بوده است.

این کمیته در 10 روز قبل و 5 روز بعد از اربعین حسینی با جذب مشارکت‌های مردمی و دایر کردن حدود 300 موکب و ایستگاه صلواتی در شهر و پایانه مرزی مهران و مسیرهای تردد زائران حسینی نقش مهمی در ارائه خدمات پذیرایی، اسکان و راهنمایی به زائران حسینی داشت./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار