پایین آمدن کیفیت بیمارستان امام رضا(ع) مشهد

قائم‌مقام رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با اشاره به اینکه بیش از ظرفیت این بیمارستان از آن استفاده می‌شود، گفت: با این وجود وضعیت و کیفیت رسیدگی به بیمار قطعاً کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ 17 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی دکتر علی خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیمارستان امام رضا(ع) از معتبرترین اورژانس‌های سطح کشور محسوب می‌شود، به دلایلی مانند اینکه تمام مردم خدمات خوبی را از این مرکز دریافت کرده‌اند یا ارجاع بیماران از شهرستان‌های استان، این بیمارستان با شلوغی روبه‌رو شده و در حال حاضر بیش از ظرفیت آن استفاده میشود.

وی افزود: تعطیل بودن بیمارستان‌های خصوصی در ایامی مانند نوروز، از دیگر عوامل شلوغی این بیمارستان دولتی است.

خرسند در خصوص انتقال بیماران به دیگر بیمارستان‌ها، عنوان کرد: بیماری که وارد بخش یا اورژانس می‌شود باید پذیرش شود، پس از ارائه خدمات اولیه ممکن است بتوان آن را جابه‌جا و به بیمارستان دیگر انتقال داد که در بیشتر مواقع این امر نیز امکان‌پذیر نیست.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد تصریح کرد: در خصوص شلوغی و ازدیاد بیماران در این بیمارستان به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفته شده تا افراد کمتری را به این مرکز درمانی ارجاع دهند اما اعتماد مردم به این بیمارستان جلب شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی اوقات حتی تا دو برابر بیش از ظرفیت بیمارستان، در اینجا بیمار بستری می‌شود که این موضوع در ایام عید به دلیل تعطیلی بیمارستان‌های خصوصی و ارائه ندادن خدمات، تشدید می‌شود.

بیمارستان امام رضا(ع) که یکی از بیمارستان‌های اصلی مشهد محسوب می‌شود در ایام پایانی سال به دلیل مراجعه زیاد بیماران به این مرکز دچار مشکل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار