افزایش بهای بلیط ناوگان حمل ونقل عمومی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با اعلام اینکه پیش‎فروش اینترنتی و حضوری بلیت تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد، گفت: بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی ۲۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 18 March 2015

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با اعلام اینکه پیشفروش اینترنتی و حضوری بلیت تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد، گفت: بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش تسنیم؛ نصرت اله حیدری ،با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی نقش عمدهای برای جابهجایی مسافران نوروزی ایفا می‏‌کند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ترمینال‌های استان مشکلی در زمینه جاب‌جایی مسافران در این ایام ندارند.

وی افزود: یکی از معضلات که مردم همدان بیشتر با آن مواجه بودند بالا بودن درخواست سفر به مشهد بود که خوشبختانه پیش فروش اینترنتی بلیت از ۱۰ اسفند و پیشفروش حضوری از ۱۷ اسفند در استان همدان آغاز شده و این مشکلات نیز رفع شده است.

حیدری با اعلام اینکه پیشفروش اینترنتی سبب شده تا مردم بدون سفرهای اضافی درون شهری بلیت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند، گفت: پیشفروش اینترنتی و حضوری بلیت تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز ۵۰۰ هزار نفر را از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا کنیم و این در حالی است که ظرفیت ناوگان استان برای جابه‌جایی مسافر بیش از یک میلیون نفر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون سفر با ناوگان بین شهری افزایش داشته است، گفت: در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش جابه‌جایی مسافر داشتیم که نشان میدهد میل مردم برای سفر با ناوگان عمومی افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه پیک سفرهای نوروزی از ۲۵ تا ۲۹ اسفند است، عنوان کرد: مکاتبات و هماهنگیهایی با دانشگاه‌ها و مراکز نظامی انجام شده تا مرخصی دانشجویان و سربازان را زودتر از روزهای پایانی سال صادر کنند تا در روزهای پایانی پایان سال با مشکلات ازدحام و شلوغی مسافر مواجه نشویم.

حیدری درباره افزایش نرخ بلیت‌ ناوگان حمل و نقل بینشهری نیز گفت: قیمت بلیت‌های اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس از شمول نرخ‌گذاری  مستثنی شده و توسط اتحادیه‌های سراسری انجام می‏شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانههای استان همدان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: این افزایش قیمت برای سال آینده در نظر گرفته شده و از اواخر امسال نیز اجرایی شده است، سال آینده افزایش نرخ بلیت نداریم.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ دستگاه اتوبوس، سواری و مینی‌بوس ناوگان حمل و نقل عمومی همدان را تشکیل میدهد، گفت: پرمسافرترین مسیر از سمت همدان در طول سال تهران است ولی پیک سفر در ایام پایانی سال مشهد محسوب می‏شود که امیدواریم پاسخ مناسبی به درخواست مردم داده شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار