خط و نشان نماینده فومن ؛ عملکردهاست که صلاحیت افراد را تایید می کند نه سلیقه سیاسی

کد خبر: ۱۴۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 20 December 2015

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: ناصر عاشوری در نشست با خبرنگاران گیلان با اشاره به تجربه حضور چند ساله خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تا به امروز همیشه خود را مسئول و موظف به پاسخگویی دانسته ام و به همه وعده هایی که دادم پایبند بودم مگر آنهایی از جمله اشتغال که امروز به آرزو تبدیل شده اند.

وی نقش رسانه ها در توسعه و پیشرفت کشور را بی مثال خواند و افزود: من هم یک مطبوعاتی هستم و استان گیلان از دیرباز به دیار فرهنگ و ادب شهرت داشته است.

عاشوری در ادامه به وضعیت احزاب در کشور اشاره کرد و گفت:  متاسفانه حمایت و تقویت احزاب و گروه های سیاسی در کشور مغفول مانده است در حالیکه پیکربندی احزاب از جمله ضرورت های کشور است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه انتخابات باید بر مبنای دموکراسی برگزار شود، بیان داشت: نباید با بداخلاقی فضا را بهم بزنیم و چنانچه این اتفاق بیفتد در واقع ثابت کرده ایم که صلاحیت این مقام را نداریم و این آفت انتخابات است.

وی با اشاره به رفتارهای عوام فریبانه برخی از نامزدها در ایام نزدیک به انتخابات، اذعان کرد: سال گذشته تهمت های ناروای بسیاری را به من نسبت دادند اما سکوت کردم چون ارزش پاسخگویی نداشتند.

عاشوری با بیان اینکه اینگونه رفتارها به دور از اخلاق است، عنوان کرد:  متاسفانه نه تنها در گیلان بلکه در کل کشور این بی‌اخلاقی ها رایج  است.

نماینده مردم فومن و شفت با رد شایعه بهره برداری تبلیغاتی وی از پروژه نیمه تمام تقاطع غیر همسطح ورودی فومن، اظهار داشت: این پروژه  کد دار است و سه میلیارد و اندی برای آن اختصاص داده شده ولی با وجود بازدیدهای چندین باره مسئولین استانی و کشوری و پیگیریهای مکرر بنده، مدتها متوقف شده بود ولی برخی با اتهامات واهی این پیگیری ها را تبلیغات تعبیر کردند.

وی ادامه داد: در رابطه با منزل سازمانی که ساکن آن هستم نیز حرف و حدیث هایی پیش آمد و عده ای تلاش کردند با شایعه پراکنی و عوام فریبی من را تخریب کنند ولی توصیه می‌کنم که این افراد به دنبال رفع مشکلات خود باشند.

عاشوری با بیان اینکه هیچگاه تند روی نداشتم، اضافه کرد: اگر مسئولی در شهرستان جابه جا شده ، یا خودش خواسته و یا با صلاحدید دیگران و هماهنگی با بنده تعویض شده است وگر نه سیاست ما حذف نیروها نیست.

وی در رابطه با مهمترین پروژه‌های در دست اجرا در شفت و فومن گفت: افتتاح دو دانشکده فنی و گردشگری با ظرفیت پذیرش مقطع  عالی دکترا را در برنامه داریم.

نماینده مردم فومن و شفت اظهار کرد: عضو هیچ گروه و حزبی نیستم و خود را فراتر از احزاب می بینم و همیشه بطور مستقل عمل نموده ام ولی قبول دارم که در کشور باید حزب باشد.

وی با تاکید بر اینکه عملکردها و نتیجه هاست که صلاحیت را تایید می کند نه سلیقه سیاسی، گفت: نماینده شدن کار آسانی است ولی نماینده ماندن کار هر کس نیست. مجلس شورای اسلامی مکانی مقدس است و باید افراد موجه به آن راه پیدا کنند.

عاشوری با بیان اینکه چنانچه نماینده ای تخلف کرد مردم نباید همه را به یک چشم ببینند، تصریح کرد: نمایندگان باید جایگاه مقدس خود را حفظ کنند و اگر کسی تخلف کرد باید مجازات شود.

وی ادامه داد: افراد خدوم و پاک دست در کشور بسیار هستند و باید دست در دست دهیم تا میهن‌مان را آباد کنیم.

عاشوری بر لزوم تعامل دولت و مجلس تاکید کرد و یادآور شد: هم اکنون تورم در کشور مهار شده اما رکود همچنان پابرجاست.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه در طول عمر انقلاب، جمهوری اسلامی همیشه  خوش درخشیده و در همه عرصه ها حرفی برای گفتن داشته است، گفت: با وجود دست و پنجه نرم کردن کشورهای منطقه با بحران‌های متعدد از جمله خطر داعش، ایران اسلامی بعنوان کشوری قدرتمند و مقتدر در سطح جهان مطرح است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اقای عاشوری با توجه به اینکه روستای بویین درچند کیلومتری فومن است تازه دارد لوکشی میشود چرا نزدیک انتخابات جاده شفت به فومن تازه دارد بازی میشود روستای راسته کنار همش نهصدمتر باجاده اصلی فاصله دارد کسی مریض بشود ماشین نمیرود درانتخابات تجربهقل مدهید عمل کنید من میام برای شما رای میدم به خاطر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اقای عاشوری رای من بعلت تجربه شما مال تواست تو راخدا جاده راسته کنار به جاده اصلی همش نهصد متر بعلت لوله کشی کاز رفت امد مشکل شده مادرم مریض بود پمی توانستن بیار دکتر درست کردن ان درپیش خدا از هرعبادت بختر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اقای عاشوری رای من بعلت تجربه شما مال تواست تو راخدا جاده راسته کنار به جاده اصلی همش نهصد متر بعلت لوله کشی کاز رفت امد مشکل شده مادرم مریض بود پمی توانستن بیار دکتر درست کردن ان درپیش خدا از هرعبادت بختر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اقای عاشوری با کسانی که بیت المعل اینملکت بردن درپس کرفتن تن سخت تااش کنید در ایران اكر ریش پرتی بازی بسوزد همه چیز درست میشود ونظارت برقانون این دوره باتجربه ای کهداری این کار راانجام بده
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار