جشنواره موسیقی کویرنشینان دردل کویر

کد خبر: ۱۵۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 26 December 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشا اسلامی استان یزد گفت : جشنواره موسیقی کویرنشینان در دو بخش رقابتی و جنبی شرایط و مقررات را در شاخه-های گروه نوازی، آهنگسازی و پژوهش موسیقی ایرانی برگزار می شود.

غیاسی گفت: از بخش رقابتی و شاخه شادمانه های مذهبی( ذکرخوانی، پامنبری، منقبت خوانی و موسیقی زورخانه ای با فرازهای درخشان تاریخ معاصر کشور اجرا خواهدشد .

غیاسی افزود: پاسداشت قرنها تلاش مردمان صبور خطه کویر در حفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش راازاهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی گفت :کلیه آثار ارسالی گروه های موسیقی متقاضی شرکت در جشنواره باید همراه با مشخصات کامل، شامل فرم درخواست شرکت در جشنواره قابل دریافت از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نشانی www.yazd.farhang.gov.ir   نمونه اجرای تصویری بر روی لوح فشرده  با کیفیت مطلوب (حاوی قطعاتی که قرار است در جشنواره اجرا شود به مدت زمان ٣٠ دقیقه، بیوگرافی هنری گروه و متن اشعار به صورت تایپ شده به نشانی یزد، بلوار دانشجو، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، معاونت فرهنگی و هنری، اداره امور هنری ارسال شود. غیاسی مهلت ارسال آثاررا تا پایان دی ماه و زمان برگزاری جشنواره را١٨و ١٩و ٢٠ بهمن ماه اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار