گفتگوی اختصاصی تابناک خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و انتخابات پیش رو

امام جمعه اهل سنت اسدیه: وحدت لازمه برگزاری انتخابات با شکوه است

مولوی عبداللهی: پیامبر اکرم(ص) برای اتحاد بین مسمانان پیمان وحدت بین مسلمانان و انصار را بستند / وحدت بین مسلمانان تنها با شعار محقق نمی شود/ توهین و اهانت از عوامل تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان است/ دشمنان اسلام پی بردند که بهترین حربه برای نفوذ ایجاد تفرقه بین مسلمانان است / دشمنان اسلام از مسلمانان افرادی را اجیر می کنند تا بتوانند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند
کد خبر: ۱۵۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸ 28 December 2015

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به ضرورت مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات پیش رو، گفت: برای برگزاری انتخابات با شکوه نیز باید بین مسلمانان وحدت باشد.

مولوی سید احمد عبداللهی در گفت وگو با تابناک گفت: پیامبر اکرم(ص) برای اتحاد بین مسمانان پیمان وحدت بین مسلمانان و انصار را بستند تا بدین وسیله راه نفوذ دشمنان در اسلام را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان تنها با شعار محقق نمی شود، ایجاد عدالت، محبت، احترام به حقوق یکدیگر را از راه های تحقق وحدت در جامعه دانست و افزود: توهین و اهانت از عوامل تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان است و باید از ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان جلوگیری کنیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه، وحدت را رمز پیروزی مسلمانان دانست و ادامه داد: از ابتدای اسلام تاکنون وحدت بین مسلمانان وجود داشته و دشمنان اسلام پی بردند که بهترین حربه برای نفوذ ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

عبداللهی تصریح کرد: دشمنان اسلام با عوامل متعددی در کشورهای اسلامی تفرقه افکنی می کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود که غارت اموال مسلمانان است برسند.

وی اظهارکرد: اختلافی که امروز بین مسلمانان است به دلیل اختلاف و تفرقه افکنی دشمنان اسلام است و دلیلی ندارد که مسلمانان نتوانند جلوی اسرائیل بایستد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه تصریح کرد: دشمنان اسلام از مسلمانان افرادی را اجیر می کنند تا بتوانند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

عبداللهی با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و انتخابات پیش رو، گفت: برای برگزاری انتخابات با شکوه نیز باید وحدت بین مسلمانان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار