تفرقه ستون فقرات اسلام را در هم می‌شکند

مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه گفت: اختلاف و تفرقه افکنی ستون فقرات اسلام را در هم می‌شکند.
کد خبر: ۱۵۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 28 December 2015
مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه گفت: اختلاف و تفرقه افکنی ستون فقرات اسلام را در هم می‌شکند.

حجت الاسلام حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، موضوع وحدت در جامعه اسلامی را موضوعی بسیار مهم دانست که تنها نباید پرداختن به آن به یک هفته منجر شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشورهای منطقه و توطئه های جدید دشمنان برای معرفی اسلامی غیر واقعی گفت: باید توجه به مسئله وحدت و پرداختن به آن همواره در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم پاسخی مناسب به این توطئه ها داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رمز موفقیت مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان اتحاد آنهاست، افزود: حفظ و تقویت وحدت بین مسلمانان می تواند نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته باشد.

وی وحدت را مایه استحکام اسلام و جوامع اسلامی دانست و تصریح کرد: تفرقه مانند بلایی است که می تواند ستون فقرات اسلام را در هم بشکند و اگر خدای ناکرده چنین اتفاقی رخ دهد اولین کسانی که از آن متضرر خواهند شد خود مسلمانان هستند و به نوعی دود این آتش به چشم آنها می رود.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری اینکه قصد دشمنان از توطئه های جدیدی چون گروهک های تکفیری و داعش معرفی چهره ای خشن و تحجری از اسلام است، گفت: آنها با دیدن گرایش روز افزون جهانیان به دین مبین اسلام این توطئه را به پاکردند تا مانع از ترویج اسلام واقعی شوند.

وی یادآور شد: چنانچه بین مسلمانان و جوامع اسلامی تفرقه به وجود آید، دشمنان و استکبار جهانی از آن منتفع شده و مسلمانان به شدت متضرر خواهند شد، لذا باید همواره بر حفظ و تقویت وحدت موجود تاکید داشت.

مدیرحوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از اینکه ایران اسلامی سردمدار اتحاد بین مسلمان است گفت: اتحاد اسلامی بین مسلمانان ایرانی اعم از شیعه و سنی زبانزد عالم است که باید حفظ و روز به روز تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار