نماینده مردم قم در مجلس:

امیدواریم روزی مباحث جلسه جامعه مدرسین برای مردم گفته شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: چند جلسه‌ای در خدمت آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه بودیم که امیدواریم روزی مسائل مطرح شده در این جلسه برای مردم قم گفته شود.
کد خبر: ۱۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳ 19 March 2015
به گزارش تابناک از قم، احمد امیرآبادی در مراسم تودیع،‌ تجلیل و تکریم از خدمات محمد دلبری شهردار سابق قم با تاکید بر اینکه دلبری در بخش‌های مختلف شهر قم خدمات بسیاری را انجام داده است مطرح کرد: شهرداری تاکنون توانسته با علمکرد خود به خوبی رضایت مردم را جلب کند.
وی اضافه کرد: امیدواریم افرادی که در روند حرکت این شهر دست‌انداز ایجاد می‌کنند به راه راست هدایت شوند و جلسات شبانه خود را تعطیل کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر محمد دلبری بیماری‌های بسیاری را تحمل کرده است تصریح کرد: نباید در این شهر یک فرد تصمیم بگیرد و مجلس از استاندار می‌خواهد که اجازه ندهد در این شهر یک گروه و یک نفر تصمیم بگیرد.
وی بر فراهم‌سازی زمینه‌های فعالیت مسئولان خدمتگزار در قم تاکید کرد و گفت: مدیران استانی باید به این موضوع توجه داشته باشند زیرا فشارهای بسیاری بر دوش دلبری بود.
امیرآبادی از محمد دلبری به عنوان الگوی مدیریت جهادی یاد کرد و متذکر شد: این مسئول شهری گاهی در ساعت‌های بامداد نیز پیگیری‌های بسیاری انجام می‌داد که مصوبات مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شهر قم نتایج خوبی برای مردم این شهر داشته باشد.
وی یادآور شد: چند جلسه‌ای در خدمت آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه بودیم که امیدواریم روزی مسائل مطرح شده در این جلسه برای مردم قم گفته شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار