آماده‌سازی 20مرکز کارآفرینی و حرفه‌آموزی

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آماده سازی 20مجتمع کارآفرینی و حرفه آموزی بهاران و افتتاح آن ها در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 02 January 2016
فرزاد هوشیار پارسیان با اشاره به طرح جذب کارتن خواب ها و معتادان متجاهر با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری تهران گفت: واقعیت این است که پس از شناسایی و جذب این افراد تاب آوری اجتماعی در محلات آسیب خیز افزایش پیدا کرده و امیدواریم با ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری هیچ گونه مسئولیتی در حوزه درمان معتادان متجاهر ندارد، تصریح کرد: البته با تمام توان به نیروی انتظامی در طرح جذب کمک کرده و می کنیم و زیرساخت های لازم برای اسکان را نیز در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی مراکز کارآفرینی و حرفه بهاران از سوی مدیریت شهری عنوان کرد: پس از اتمام مراحل سم زدایی و بهبودی جسمی افراد آسیب دیده، داوطلبان برای مدت 6 تا 9 ماه به مراکز بهاران منتقل می شوند تا ضمن دریافت خدمات مددکاری، روانشناسی و پزشکی حرفه و مهارت بیاموزند.

هوشیار ادامه داد: این اقدام موجب می شود تا آسیب دیدگان دیگر به دلیل بیکاری و فقر رو به سوی اعتیاد و کارتن خوابی نیاورند و بتوانند وارد عرصه اشتغال شوند.

وی در پایان از آماده سازی 20 مرکز بهاران خبر داد و گفت: قرار است تا در آینده ای نزدیک و با حضور شهردار تهران این مراکز افتتاح و به بهره برداری برسند.   
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار