نماینده مردم اردکان اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با مجکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط حکومت آل سعود گفت: مدعیان دموکراسی با سکوت خود مشوقی برای تداوم این گونه جنایت ها نباشند.
کد خبر: ۱۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 03 January 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش در جمع مردم شهرستان اردکان افزود: احترام به حقوق اقلیت های دینی و اجتماعی در هر کشوری جزو بدیهی ترین وظایف حکومت هاست اما شاهد هستیم که آل سعود با در پیش گرفتن سیاست های تبعیض آمیز طایفه ای ، کمترین توجهی به حقوق شهروندی ندارد.
وی اتهامات وارده به شیخ نمر را که در زمره مبارزین آزادیخواه بود را نادرست خواند و گفت: رژیم آل سعود خود عاملی برای رشد اقدامات تروریستی و فرقه گرایی در منطقه است.
این نماینده مجلس با تاکید بر پیگیری موضوع از طریق مجامع بین المللی برای احقاق حق شیعیان مظلوم عربستان و جلوگیری از اقدامات مشابه خاطرنشان کرد: این اقدام آزمونی برای منادیان دموکراسی و حقوق بشر در جهان است که امیدوارم با سکوت خود مشوقی برای تداوم این گونه جنایت ها نباشند.
نماینده مردم اردکان همچنین بر هوشیاری مسلمانان در مواجهه با تفرقه افکنی دشمنان تاکید کرد و با تشکر از ابراز احساسات مردم ، خواستار همراهی آنان با سیاست های حاکمیت در قبال این واقعه تاسف برانگیز شد.
بر اساس اطلاعیه وزارت کشور عربستان آیت الله شهید شیخ نمر رهبر شعیان عربستان به همراه 46 نفر از مسلمانان این کشور که منتقد سیاست های آل سعود بودند روز شنبه اعدام شدند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار