رفع نقاط حادثه خیز قم و کاهش تلفات در تصادف ها

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: اصلاح هندسی و رفع نقاط حادثه خیز در شبکه معابر شهری قم باعث شده تعداد تلفات در تصادف ها در دو سال اخیر کاهش یابد.
کد خبر: ۱۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 12 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در ششمین جلسه شورای ترافیک استان در سال جاری با تشکر از اقدام های دستگاه های عضو شورای ترافیک بویژه شهرداری قم در خصوص اصلاح هندسی و رفع نقاط حادثه خیز در شبکه معابر شهری افزود: لازم است با جدیت و تلاش بیشتر، عبور و مرور ایمن تری برای شهروندان ایجاد نماییم.

وی افزود: در ترافیک مباحث فنی بر درخواست ها و مطالبات ترافیکی مردم اولویت دارد و نباید با تصویب طرحی جان و مال مردم و کاربران معابر را به مخاطره بیندازیم.

در این جلسه مصوبه شورای عالی هماهنگ ترافیک شهرهای کشور در خصوص ساماندهی موتورسیکلت سواران، سامانه های حمل و نقل ریلی و اعطای درجه سبز در معاینه فنی به خودروها برای ورود به شهرها ابلاغ شد.

در ادامه، طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوار بعثت با کمربندی امام علی(ع) مطرح و جهت اصلاح قوسهای ورود و خروج به کمربندی به کمیته فنی عودت داده شد. همچنین طرح اصلاح هندسی بلوار غدیر در مقابل شهرک قدس جهت احداث لاین کندرو برای تامین دسترسی ها مصوب گردید و شش دستور جلسه با موضوع ایمنی حمل و نقل شهری و پیشگری از وقوع تصادف ها مطرح و بررسی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار