سیاست‌زدگی مانع اصلی رشد و پيشرفت مازندران ؛

وقتی استاندار مازندران پیشرفت استان را خوب می داند!

این در حالیست که منتقدین فلاح نظرات متفاوتی در اینباره داشته و بارها به انتقاد از عملکرد مدیران استانی و عملکرد تیم کاری استاندار پرداخته و حتی وی را به نداشتن برنامه در حوزه های مختلف متهم کرده اند.
کد خبر: ۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 26 March 2015
تابناک مازندران:در حالیکه ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در آخرین روز کاری سال 1393 در دیدار با در نشست با مدیران رسانه های استان مازندران اعلام کرده بود هیچ یک از استانداران قبلی سوابق و روزمه کاری من را ندارند و هم اکنون استان مازندران قرب و منزلت خاصی پیدا کرده است و جایگاه مطلوبی دارد امروز نیز در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر اعلام کرد مازندران نسبت به سال‌های گذشته در تمام حوزه‌ها رشد و پیشرفت خوبي داشته است.
این در حالیست که منتقدین فلاح نظرات متفاوتی در اینباره داشته و بارها به انتقاد از عملکرد مدیران استانی و عملکرد تیم کاری استاندار پرداخته اند و حتی وی را به نداشتن برنامه در حوزه های مختلف متهم کرده اند.
استاندار مازندران كه امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان بابلسر سخن مي گفت سیاست‌زدگی را مانع اصلی رشد و پیشرفت مازندران دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید از سیاست‌زدگی دوری کنیم.
ربیع فلاح جلودار در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر ضمن تبریک فرا رسیدن سال 94، ابراز امیدواری کرد: دولت تدبیر و امید در انجام وظایف خود در سال جدید موفق باشد.
وی با اشاره به انتخاب شعار سال ار سوي رهبر معظم انقلاب برای سال 94 اظهار داشت: هم‌دلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه مورد توجه باشد.
استاندار مازندران تصریح کرد: تمام تلاش ما در سال 93 این بود که با افزایش وحدت و هم‌دلی میان مردم و مسئولان، مشکلات استان را کاهش دهیم.
فلاح جلودار با بیان اینکه شعار امسال در امتداد شعارهای سالیان گذشته است، تاکید کرد: شعار سال مقام معظم رهبری باید نصب‌العین همه مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات مثبت و سازنده‌ای را آغاز کرده‌ایم، افزود: مازندران نسبت به سال‌های گذشته در تمام حوزه‌ها رشد و پیشرفت خوبي داشته است.
نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه سیاست‌زدگی مانع اصلی رشد و پیشرفت در مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: همه ما باید از سیاست‌زدگی دوری کنیم.
فلاح جلودار عنوان کرد: همه ما موظفیم در چارچوب منویات رهبر انقلاب و سیاست‌های دولت یازدهم عمل کنیم.
وی مازندران را استانی با برنامه در جهت رشد و توسعه دانست و اظهار داشت: در سال 93 در بخش اقتصادی اقدامات بی‌نظیری در استان انجام شده است ولی به دلیل دامنه گسترده مشکلات، نیاز به تلاش بیشتری است.
این مسئول با اشاره به افزایش سه برابری بودجه سال 93 نسبت به سال 92 در استان مازندران، تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگرپذیر بودن این استان، یک نگاه ملی ویژه باید از سوی دولت به مازندران وجود داشته باشد.
فلاح جلودار با بیان اینکه در سال جدید 4 میلیون و 300 هزار نفر در مازندران اقامت کرده‌اند، گفت: امسال 11 درصد ظرفیت اقامت در مازندران افزایش يافته است.
وی افزود: موقعیت استان مازندران این ظرفیت را دارد که بدون انجام تبلیغات جذب گردشگر داشته باشیم.
وي با اشاره به سهم 5 / 10 درصدي تردد  در مازندران در ايام نوروز 94 گفت : از فرصت حضور مسافران و گردشگران بايد براي رونق اقتصادي و بهبود فضاي كسب و كار استفاده كنيم .
وي خواستار ايجا نهضت اشتغال زايي در مازندران در سال 94 شد و گفت : بايد از ظرفيت بخش خصوصي با ابتكار و خلاقيت در جهت توسعه سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال بهره بيشتري ببريم .
استاندار مازندران تصريح نمود : فضاي خوب خدمت و تلاش در مازندران فراهم است و دستگاههاي اجرايي براي تحقق شعار همدلي و همزباني بايد اصلاحات لازم را در دستگاه اجرايي براي خدمت بيشتر و بهتر به مردم انجام دهند
وي با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم در سال 94 تصريح كرد : راي مردم حق الناس است و وظيفه ما انتخاب درست و صحيح انتخابات است و همه بايد صادقانه تلاش نمائيم تا انتخابات درست برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار