دستگاه های اجرایی در مسئله "پدیده" و "میزان" مقصرند: هم مردم آسیب دیدند و هم نظام ...

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس: با رفع تحریم‌ها ایران گلستان نمی شود

حجت الاسلام عبادی: نفوذ یکی از دغدغه‌های رهبری است / نجات کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است/ مشکلات موسسه منحله میزان و پدیده در حال حسابرسی است، مردم صبر پیشه کنند/ انشقاق در میان اصولگرایان مجلس تا این حد سابقه نداشت و چون اصل اختلاف آنها را قبول ندارم، عضو فراکسیون آنها نشدم
کد خبر: ۱۶۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 22 January 2016

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام می تواند تاثیر زیادی در رفع مشکلات کشتی‌رانی و هواپیمایی داشته باشد اما نمی‌توان توقع داشت که با رفع تحریم ها، ایران گلستان شود.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در نشست منتظران موعود در مسجد امام علی(ع)بیرجند، نفوذ دشمن در ایجاد بدبینی نسبت به ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب و ترویج بی‌اعتمادی در جامعه را خطرناک دانست و با تاکید بر هوشیاری نسبت به اقدامات جریان نفوذ و استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب، گفت: نفوذ یکی از دغدغه‌های رهبری است.

وی ادامه داد: دشمن با تبلیغات زهرآگین سعی در سست کردن اعتقاد و ارزش های اسلامی دارد و با برجسته کردن کمبودها و کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب مسائل منفی را بزرگ جلوه می دهد .

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری نیز در پاسخ به نامه رئیس جمهوری در مورد برجام، مساله بزک کردن دشمن را یادآوری کردند.

عبادی گفت: چپاول ثروت مردم منطقه از سیاست‌های دشمن است و عمل به وظیفه خود و آنچه که اهل دین و تقوا بیان کردند از راه‌های جلوگیری از نفوذ در جامعه است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جریان فتنه سال 88، این فتنه را کودتای خاکستری علیه اصل انقلاب دانست و تصریح کرد: این اتفاق دعوای جناحی یا انتخاباتی نبود و با هوشیاری مردم و لطف خدا خنثی شد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس در ادامه جلسه در خصوص موسسه منحله میزان و پدیده نیز گفت: این مشکلات در حال حسابرسی است و چون این کارها اندکی زمانبر است، مردم باید صبر پیشه کنند.

عبادی، دستگاه های اجرایی را در مساله پدیده مقصر دانست و گفت: مردم در مساله پدیده و میزان آسیب اقتصادی دیدند که قابل جبران است اما آسیب دیگر این است که مردم را نسبت به نظام بدبین کردند .

وی در ادامه به انشقاق در میان اصولگرایان مجلس اشاره کرد و گفت: چنین انشقاقی در اصولگرایان سابقه نداشت و اصل اختلاف آنها را قبول ندارم، لذا عضو فراکسیون آنها نشدم.

عبادی با اشاره به موفقیت برجام، گفت: برجام می تواند تاثیر زیادی در زمینه رفع مشکلات کشتی‌رانی و هواپیمایی داشته باشد اما نمی‌توان توقع داشت که با رفع تحریم ایران گلستان شود. نجات کشور نیازمند اجرای اقتصاد مقاومتی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
جناب آقای عبادی
بی توجهی مسئولان ونماینده ها به مشکلات مردم هم کار استکبار جهانیه . دست بردارید از شعار . این مردم نجیب همه جوره پای انقلاب و مشکلات ایستادند اما افسوس ........
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار