برگزاری جشن انقلاب در مساجد روستاهای گیلان

کد خبر: ۱۶۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 25 January 2016
تابناک گیلان: حجت الاسلام علی اصغر جهانی، رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دلاورمردی‌های عشایران و روستائیان ایران اسلامی دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: جهت گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پررنگ کردن نقش روستائیان در پیروزی انقلاب در 2 هزار و 60 روستای گیلان ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه عضو کمیته روستایی و عشایری هستند تصریح کرد: ستاد دهه فجر در روستاهای دارای دهیاری به صورت خودجوش و مردمی تشکیل شده و اقدام به برگزاری برنامه های مختلف همچون جشن انقلاب می‌کند.

 

حجت الاسلام جهانی افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در روستاهای استان با هدف تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و با رویکرد بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری جشن انقلاب در روستاهای استان خبر داد و افزود: این جشن‌ها با محوریت مساجد روستاها برگزار می‌شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان ادامه داد: همچنین جشن‌های ملی، مذهبی و ورزشی نیز در روستاهای شهرستان شفت برگزار خواهد شد.

 

وی رژه ابزار آلات کشاورزی در ۱۲ بهمن را شاخص‌ترین برنامه کمیته روستایی و عشایری در سطح ملی دانست و اذعان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ انقلاب، خاطره گویی از دوران انقلاب، تجلیل از بانوان نمونه حجاب و عفاف، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، واکسیناسیون، برپایی جشنواره غذا دیدار با حانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار