مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران

سپاه به تجاوز یک میلیمتری دشمن واکنش نشان می‌دهد

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه شهرهای موشکی ایران تبلیغاتی نبوده و الان یک چشمه از آن را دشمن دید، گفت: سپاه به تجاوز یک میلیمتری دشمن واکنش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۷۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 26 January 2016
به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام یدالله غلامی در همایش هیئت شهدای قشر در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: ایران اسلامی در تمامی توطئه‌های دشمن از اول انقلاب تاکنون سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه انهدام حتی یک ناو آمریکایی در جهان به منزله شکست آنها است، افزود: همه جهان دیدند که ایران ناو جنگی آمریکا را در کمترین زمان با نظامی‌های آن دستگیر کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران بیان کرد: راهبرد هوشمندانه راهکار جدید آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی است که با چهار روش اجبارسازی، اکراه‌سازی، استخدام و مجذوب‌سازی به‌دنبال تغییر ساختار نظام اسلامی ایران هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات تحدید جنگ را به‌صورت جدی قلمداد کردند و حتی یک بار آقای پوتین به مقام معظم رهبری گفت آمریکا می‌خواهد در یک تاریخ مشخص حمله کند، ادامه داد: می‌گفتند گزینه نظامی آمریکا روی میز است تا ایران را وادار به عقب‌نشینی کنند.

غلامی با بیان اینکه در صحنه‌های علمی می‌خواستند ما را به عقب برگردانند و به اهداف خود برسند، تصریح کرد: علم قدرت می‌آورد و یکی از مولفه‌های قدرت یک سرزمین عنصر علم است.

وی با بیان اینکه در بحث استخدام به دنبال دیپلماسی بودند و می‌خواستند ایران را به گود ببرند و به انزوا بکشانند، بیان کرد: دشمن ارزش‌های بومی، محلی و انقلابی ایران را نشانه گرفته تا در چشم مردم نفرت به‌وجود آید و دیگر بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پافشاری نکنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران تبلیغ و تغییر در سبک زندگی مردم یکی را از راه‌کارهای دشمن دانست و گفت: تغییر در سبک زندگی، تغییر و عوض کردن علایق، سلایق، درک و ذهن، تغییر در باورها و اراده‌های مردم از راهکارهای نفوذ دشمن به کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و هرچه فریاد دارید بر سر این کشور بکشید، ادامه داد: ولی الان بعضی‌ها می‌خواهند این شعارها به خاطره تبدیل شود و همین اظهارنظرها نشان دهنده تغییر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

غلامی بیان کرد: برای کم کردن دست شیطان کنار میز مذاکره نشستیم و فقط در مورد هسته‌ای صحبت کردیم چون در مسئله هسته‌ای دست ما پر بود.

وی با بیان اینکه دشمن در این فشارها و مقابله‌ها می‌خواهد ما بپذیریم قدرت هسته‌ای نیستیم چون قدرت هسته‌ای در آینده آن کشور را صاحب‌نظر و تصمیم‌گیرنده می‌کند، اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد ما در منطقه و جهان اثرگذار نباشیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ایران در حال حاضر قدرت اول منطقه است و دشمن می‌خواهد ما را در دنیا و منطقه ضعیف کند، افزود: دشمن با نفوذ می‌خواهد به کشور ضربه بزند و در حال حاضر می‌خواهد کشور را به‌دست گیرد.

این مسئول با بیان اینکه آمریکایی‌ها همان کسایی هستند که در روزهای گذشته در خلیج فارس دستگیر شدند، هشدار داد: سپاه به تجاوز یک میلیمتری دشمن واکنش نشان می‌دهد.

غلامی بیان کرد: بعضی‌ها می‌گویند آب خوردن ما به تحریم بستگی دارد و آن دسته از افراد باید بدانند همه گرفتاری کشور به تحریم‌ها بستگی ندارد و نباید سوءمدیریت را بپای تحریم بنویسیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه هر انتخاباتی که انجام می‌دهیم دشمن به‌سمت ما خیز بر می‌دارد و در حال حاضر دشمن با چراغ خاموش در حال برنامه‌ریزی است و مانند سال‌های گذشته آشکارا بیان نمی‌کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا ما را عزت‌مند و قدرت‌مند کرد که نباید از جریان انقلابی دست بکشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار