از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون؛

انجام 2500 ماموریت اورژانس جنوب تهران

مسوول اورژانس جنوب تهران از اجرای 2 هزار و 585 ماموریت توسط امدادگران مستقر در پایگاههای جاده تهران - قم از شروع سفرهای نوروزی تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 28 March 2015
دکتر روح الله غلامی درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این میزان خدمات رسانی از تاریخ 25 اسفندماه همزمان با شروع فصل سفرهای نوروزی در مسیر شمال به جنوب و بالعکس در محوراتوبان تهران - قم ، تا امروز - هشتم فروردین - انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این خدمات رسانی 48 مصدوم سوانح رانندگی به بیمارستان شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و لقمان الدوله انتقال داده شدند.

غلامی اظهارداشت: از زمان شروع ماموریت تاکنون دو نفر فوتی براثر جراحت گزارش شده و مابقی کمک های اولیه توسط تکنسین های تیم امدادی سرپایی بوده است.

مسوول اورژانس جنوب تهران گفت: طی این مدت بالغ بر 270 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه مستقیم به کمپ های مستقر در این حوزه از خدمات و امکانات اولیه درمانی پایگاههای اورژانس بهره مند شدند.

وی از سوختگی با آب جوش، حالت تهوع در حین مسافرت، مسمومیت ، سردرد و سرگیجه، سرماخوردگی و افت فشار و گرمازدگی به عنوان عمده بیماری های مسافران نوروزی برشمرد.

غلامی با بیان اینکه آمار تصادفات و فوتی ها طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد، توصیه کرد: هموطنان در حین مسافرت با خودروی شخصی حتما جعبه کمک های اولیه به همراه داشته و با خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

پایگاه اورژانس جنوب تهران دارای تعداد سه کمپ امدادی با حضور 30 تکنسین و پرسنل به همراه هفت دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد مستقر در پایگاه قلعه مرغی بطور شبانه روزی در خدمت مسافران و خودروهای عبوری از حدفاصل عوارضی جاده تهران - قم تا ایستگاه حافظیه می باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار