برگزاری برنامه‌های شادنوروزی دریادمان عین‌القضات

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های شاد نوروزی هر روز در یادمان عین‌القضات همدانی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 29 March 2015

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های شاد نوروزی هر روز در یادمان عین‌القضات همدانی خبر داد.

به گزارش فارس؛ محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه با اتمام ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برنامه‌های ویژه فرهنگی و شادی برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های فرهنگی با رویکرد ایجاد فضای مفرح برای مسافرین نوروزی و شهروندان همدانی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها به صورت رایگان هر روزه از ساعت 17 و 30 دقیقه در محل مجتمع یادمان عین‌القضات که محل ستاد تسهیلات و اسکان مسافرین نوروزی شهرداری همدان است، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری همدان تصریح کرد: در این برنامه شاد عموحمید مجری کودک سیمای همدان به همراه گروه خود ضمن اجرای برنامه با موسیقی شادی سعی بر ایجاد فضای مفرح برای مسافران و شهروندان دارد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان واقع در یادمان عین‌القضات همچنان به مسافران خدمات‌رسانی میکند، خاطرنشان کرد: شیفت‌هایی که به مسافران در ستاد اسکان مجتمع فرهنگی عین‌القضات خدمات ارائه می‌شود از ساعت 8 تا 14، 14 تا 20 و 20 تا 2 بامداد است.

بیاناتی تصریح کرد: یک‌هزار و 500 نفر از پرسنل شهرداری شیفت ثابت و 165 نفر شیفت متعلق با همکاری سایر دستگاه‌ها از 28 اسفند تا 13 فروردین برنامه‌ریزی شده تا بتوانند خدمات مناسبی را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند.

وی با اشاره به ایجاد کمپ موقت اسکان مسافران نوروزی در ورودی شهر همدان از سمت میدان فرودگاه یادآور شد: این کمپ که در پارک شهروند ایجاد شده برای اسکان مسافران عبوری از استان همدان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار