زنگ خطرهای مداحی را جدی بگیریم

کد خبر: ۱۷۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 30 January 2016

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: در مداحی شئون اخلاقی حفظ ظاهر، فرایض دینی و موضوعات بسیاری در مباحث مطرح شده در کلام مقام معظم رهبری را باید مدنظر و دقت عمل قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد فتاحی» در جلسه کانون مداحان ایلام با اشاره به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این ایام یادآور تلاش‌های روحانیون، علما، مداحان و اقشار مردم است که در پیروزی و تداوم انقلاب نقش موثری ایفا کردند و نقش بی‌بدیل این عزیزان برهیچ کس پوشیده نبوده و نیست و می‌توان در امتداد همین راه عظمت و شکوه این انقلاب را برای مردم و مخصوصا نسل جوان به خوبی ترسیم و از آن دفاع کنیم.

وی افزود: نقش ولایت و رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام (ره) این شخصیت بارز جهانی، ابتدا یک انقلاب درونی ایجاد کرد که هم از لحاظ علمی و سایر جنبه‌های شخصیتی خود را کامل کرد و یک انسان کامل و خودساخته تبدیل شد و سپس این شخصیت وارد بطن جامعه شد و آن استکبار ستیزی قبل از انقلاب که شاهد آن بودیم جز قیام‌الله نبود، جز برای خدا قیام نکرد، اخلاص و نیت خالصانه حتی دشمنان انقلاب را به اذعان عظمت شخصیت این بزرگمرد وادار کرد.

فتاحی با اشاره به اینکه بعد از امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری با تدبر و خلاقیت بی‌نظیر این انقلاب را در گرداب‌های پیش آمده همانند ناخدای ممتازی به پیش می‌برد اضافه کرد:رهبری معظم انقلاب، دل دشمنان را خون و بارقه امید را در بین مستضعفین جهان روشن داشته و این انقلاب مدیون امام و خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری است و باید همه قدر این انقلاب را بدانیم چنانچه زمانی پا کج بگذاریم معصیت بزرگی مرتکب شده‌ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام در خصوص مداحی و نقش آن یادآور شد: بحمدالله در استان ایلام طبق رصدی که صورت گرفته در حوزه مداحی کمترین آسیب را داریم امام زنگ خطرهایی را مشاهده می‌کنیم که باید مراقبت و مواظبت بکنیم و توجه ویژه به جایگاه مداح داشته باشیم. در مداحی شئون اخلاقی حفظ ظاهر، فرایض دینی و موضوعات بسیاری در مباحث مطرح شده در کلام مقام معظم رهبری را باید مدنظر و دقت عمل قرار دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار