امام جمعه پلدختر :

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا و غدیر است

امام جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام عاشورای حسینی و بعثت پیامبر و غدیر است .
کد خبر: ۱۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹ 01 February 2016

به گزارش خبرنگارتابناک در پلدختر ، حجت الاسلام محمد سوری در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر و پرسنل با پاسداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،افزود: انقلاب ما مکتبی از جنس نور است و اعتماد و اعتقادی پشت سر این انقلاب است که با دیگر انقلاب های دنیا متفاوت وقابل قیاس نیست چون یک کشور الهی است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی امانتی از شهدا است که باید صانت شود ، گفت: همه ما وظیفه داریم از انقلاب و خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم و قدردان امام و شهدا باشیم و از دستاوردهای نظام دفاع کنیم .

وی با بیان این که دلیل پا برجایی انقلاب اسلامی پس از گذشت 37 سال اسلامی بودن و مردمی بودن آن است افزود: شهرستان پلدختر ، شهرستانی با بافت قدیم و اعتقادات خاص خود هستند ولایتمدار و یکدست شیعه هستند که این خود یک امتیاز محسوب می شود .

وی گفت: مسوولان شهرستان باید مسایل ، مشکلات و معضلات را بررسی و پیگیری کنند ضمن این که انتخابات یکی از افتخارات کشور ما است و باید کاری کنیم که آرامش را برای مردم ایجاد کنیم .

وی افزود: فضا شهرستان ، فضایی آرام توام با آرامش است ، اگر کسی ظلم کند کسانی هستند که جلوی ظالمان را می گیرند و مسوولیت فرصت است و این فرصت ها ماندگار نیست و کسی که مسوولیت دارد باید از این فرصت به نحو احسن جهت خدمت به مردم استفاده کند .

وی با بیان این که نیروی انتظامی شهرستان پلدختر یک نیرو موفق است گفت: نیروی انتظامی چالش ها و نقص های شهرستان را بررسی کند.

سرهنگ صفر عبدل وند فرمانده انتظامی پلدختر نیز گفت: هدف از دیدار تجدید پیمان با نماینده ولی فقیه در شهرستان است و نیروی انتظامی پرچمدار امنیت است .

وی افزود: برای اینجانب مایه افتخار است که در شهرستان پلدختر که به هویزه ثانی معروف است خدمت می کنم و با تعامل و همکاری که بین مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد امنیت خوبی در شهرستان حاکم است .#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار