اجرای 16.5 هزار هکتار آبیاری تحت فشار در استان یزد

کد خبر: ۱۷۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 01 February 2016

به گزارش تابناک یزد،رئيس سازمان جهادكشاورزي استان يزد اعلام كرد: تاکنون در 16 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی استان، آبیاری نوین اجرا شده و در سال جاری نيز يك هزار و 500 هکتار ديگر نيز در حال اجراست.


 "سیدجمال سجادی‌پور" تصريح كرد: آبیاری تحت فشار در جهت بهره‌وری بهینه از منابع آب نسبت به اجرای شیوه‌های نوین آبیاری تاکنون در سطح 16 هزار و 500 هکتار اجرا شده است که در سال جاری بالغ بر 800 هکتار نيز به بهره‌برداری رسیده و يكهزار و 500 هکتار ديگر نيز در حال اجراست.

وي در مورد خط تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی استان هم گفت: از ابتدای استقرار دولت یازدهم تاکنون سه خط اعتباری به پرداخت تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اختصاص یافته است که دو خط اعتباری آن به مبلغ 27.5 میلیارد تومان جذب و 14 میلیارد تومان اعتبار سال جاری، مراحل اجرایی خود را می‌گذراند.
سجادي‌‌پور در پايان ضمن اعلام آمادگی کامل اين سازمان برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان این بخش، گفت: با تخصیص این اعتبار، در مجموع بیش از 600 دستگاه تراکتور و کمباین و بیش از يكهزار و 500 دستگاه انواع ادوات عمده مورد نیاز در بخش دام، طیور، ماشین آلات زراعت و باغبانی و غيره در دو سال گذشته تأمین شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار