امام جمعه دابودشت:

غیبت غیرموجه برخی مسئولان در جلسه شورای فرهنگ عمومی توجیه‌پذیر نیست

امام جمعه دابودشت گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مسئولین درباره ارتقای سطح فرهنگ با آموزه‌های دینی است که غیبت غیرموجه برخی مسئولین در این جلسه توجیه‌پذیر نیست.
کد خبر: ۱۷۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 02 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در جلسه شورای فرهنگ عمومی دابو و دشت‌سر شهرستان آمل با بیان این‌که سه واقعه بزرگ مازندران حکومت علویان، پایتخت تبرستان و حماسه ششم بهمن مختص به شهرستان آمل است، اظهار کرد: باتوجه به این‌که شهر آمل مدفن علمای بزرگی چون میرقوام‌الدین مرعشی، ناصرالحق اطروش و شمس آل رسول است، این بزرگان مورد تعظیم مسلمانان و شیعیان در ایران و خارج از کشور هستند، باید همکاری‌ها و تلاش‌های بیشتری از سوی مسئولان در برگزاری بزرگداشت‌ها و نکوداشت‌های ملی، مذهبی و مناسبتی صورت پذیرد.

محمد محمدی در ادامه افزود: در دهه فجر مدیران باید با یک نگاه ویژه،‌ برنامه‌های خوبی در این دهه برگزار کنند.

امام جمعه دابودشت‌ در این جلسه با ابراز گله‌مندی از عدم حضور برخی مسئولین در جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مسئولین درباره ارتقای سطح فرهنگ با آموزه‌های دینی است که غیبت غیرموجه برخی مسئولین در این جلسه توجیه‌پذیر نیست.

وی با بیان این‌که در دو بخش دابو و دشت‌سر ٩٠ هزار نفر جمعیت در ١٢٠ روستا زندگی می‌کنند تصریح کرد: انشالله به همت شهرداری و شورای شهر دابودشت، بخشداری‌های دابو و دشت‌سر، دهیاران منطقه و مسئولین ذی‌صلاح شهرستان آمل و ... شاهد اجرای برنامه‌هایی فاخر در سطح منطقه باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید گسترده و در شان انقلاب با همکاری همه دستگاه‌ها برگزار شود.

گفتنی است در این جلسه برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در مصلی شهر دابودشت روز 14 بهمن ماه به همراه نواختن زنگ انقلاب در مدارس و موسسات قرآنی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، افتتاح خانه عالم در روستای ترک‌کلا، حضور روحانیون در مساجد شهر و روستا، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تبلیغ، دیدار هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر با امام جمعه و فرماندار به تصویب رسید.

همچنین شرکت در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری محافل اُنسی با قرآن و جشن‌های انقلاب در مساجد شهر و روستا، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و .... از دیگر موارد پیشنهادی و مصوب این جلسه عنوان شد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار