رئیس اداره صنعت بابلسر

دوگانه‌سوز بودن 120 واحد خبازی در بابلسر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر گفت: 120 واحد خبازی بابلسر دوگانه‌سوز است.
کد خبر: ۱۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵ 03 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی اصغری با تبریک به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر بهترین زمان برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما باید توان خود را در بالا بردن بصیرت و شناخت نسبت به انقلاب به‌کار ببندیم.

وی آذین‌بندی سردرب اداره، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، بازدید از اتحادیه‌های صنفی، شرکت در گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایجاد ایستگاه صلواتی، جلسه روشنگری برای اصناف و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر در ادامه با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 801 پرونده تخلف با جریمه نقدی 817 میلیون و 205 هزار ریال گزارش شد، اظهار کرد: عمده تخلف این پرونده‌ها گران‌فروشی، کم‌فروشی و قاچاق کالا و ارز بود.

اصغری افزود: آمار کالای کشف‌شده در 10 ماه امسال نیز کشف میوه‌های قاچاق، انواع سیگار و نوشیدنی‌های که به‎عنوان قاچاق وارد کشور می‌شد، بود.

وی تعداد بازرسی‌های این اداره را 172 مورد، پرونده قاچاق 12 مورد و گشت‌های مشترک 174 مورد عنوان کرد و افزود: در طرح نظارتی برنج نیز از 281 واحد بازرسی شده 11 واحد به‌عنوان واحدهای متخلف شناسایی شدند که عمده تخلف آنها گران‌فروشی، تقلب در کسب و عدم نصب نرخ‌نامه بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر با اشاره به تماس 311 نفر با ستاد خبری 124 و رسیدگی به 302 واحد در این‌باره، بیان کرد: برخی از این واحدها به‌عنوان واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اصغری در پایان تعداد واحد خبازی شهرستان بابلسر را 174 واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 120 واحد دوگانه‌سوز هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار