مدیر توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران

جانمایی ماهواره‌ای نانوایی‌های مازندران بر روی نقشه میسر شد

مدیر توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت:برای نخستین بار در کشور جانمایی ماهواره‌ای نانوایی‌ها و کارخانجات آرد بر روی نقشه استان مازندران انجام شد.
کد خبر: ۱۷۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 03 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمود کاظمی‌نژاد در تشریح چگونگی اجرای طرح، اهداف و مزایای آن افزود: پس از بررسی کارشناسی و امکان سنجی اجرای طرح در استان، پیشنهاد اجرای آن به مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 ارائه شد.

کاظمی نژاد اظهار کرد:با همکاری یکی از شرکت های توانمند نرم افزاری استان، نرم افزار مورد نیاز آن براساس اولویت ها و درخواست های شرکت غله طراحی و تهیه شد سپس با فراهم کردن امکانات سخت افزاری مورد نیاز، مکان یابی تمامی نانوائی‌های استان اعم از شهری، روستایی، یارانه ای و آزادپز و کارخانجات آرد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از گذشته شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران، سامانه جامع مدیریت سهمیه بندی، حمل و توزیع گندم و آرد را که از سامانه های مطرح کشور استبا همکاری شرکت نرم افزاری طراحی کرده و تمامی عملیات مربوط به مدیریت گندم و آرد استان را به کمک آن به صورت مکانیزه انجام داده است، تصریح کرد:پس از جانمایی ماهواره ای نانوائی‌ها و کارخانجات آرد، قابلیت مانیتورینگ نیز به سامانه یاد شده اضافه شد که هم اکنون امکان استفاده از آن برای کاربران سامانه اعم از نمایندگی های شرکت غله، فرمانداری‌ها، اتحادیه های خبازان و نمایندگی های شرکت حمل و نقل تمامی شهرستان‌ها از طریق رایانه و نیز از طریق تلفن همراه فراهم شده است.

وی افزود: اجرای طرح مذکور در استان در مدت زمان حدود شش ماه انجام شده است

مدیر توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: نمایان شدن پراکندگی واحدهای نانوائی‌های استان بر روی نقشه و مشخص شدن مناطقی که با تراکم و یا کمبود نانوایی مواجه هستند که این موضوع در مدیریت نحوه صدور مجوز احداث نانوایی در شهرستان ها کاربرد فراوانی دارد.

وی امکان تفکیک نانوائی‌ها براساس درجه، نوع پخت و نوع سوخت ( گاز ، گازوئیل و دوگانه سوز ) برروی نقشه را از دیگر امکانات این نقشه دانست.

این مسئول گفت: امکان تعیین فاصله بین نانوایی‌ها نیز بر روی نقشه وجود دارد، این قابلیت به نمایندگی های غله کمک می‌کند در صورت تعطیلی یک واحد نانوایی به هر دلیل نسبت به تقویت سهمیه آرد نزدیکترین واحدهای نانوایی اقدام کند، تا مردم در تهیه نان دچار مشکل نشوند.

مدیر توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اظهار کرد: امکان مشاهده تمامی مشخصات و اطلاعات هر یک از واحدهای نانوایی، از طریق کلیک بر روی مارکر نانوایی مربوطه برروی نقشه، همچون نام و نام خانوادگی صاحب پروانه، تاریخ‌های تعطیلی ماهانه، مقدار سهمیه آرد روزانه و ماهانه نوع پخت، یارانه ای یا آزادپز درجه در این طرح اجرایی شده است.

وی گفت: امکان مشاهده محل استقرار و مشخصات کارخانجات آرد و همچنین نمایندگی های شرکت غله و انبارهای آرد شهرستان ها نیز برروی نقشه وجود دارد.

مدیر توزیع و فروش شرکت غله استان مازندران در پایان اظهار کرد: در صورت جابجایی محل خدمت مسئولین و دست اندر کاران آرد و نان شهرستانها ، مسئولین جدید به اطلاعات لازم دسترسی داشته و نیاز به زمان طولانی جهت آشنایی با محل استقرار نانوائی‌ها نخواهند داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار