براي نخستين بار صورت مي گيرد:

فعالیت تورگردشگري روستايي تفت

بخشدار مركزي تفت از برگزاري تورهاي يك روزه گردشگري روستايي در شهرستان تفت براي نخستين بار خبر داد و هدف از اين اقدام را معرفي جاذبه هاي طبيعي و تاريخي اين مناطق عنوان كرد.
کد خبر: ۱۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 30 March 2015
به گزارش تابناک یزد،  "علي احمديان" در گفتگوي اختصاصي با اعلام اين خبر گفت: برگزاري اين تورهاي گردشگري مي تواند راه را براي معرفي قابليت هاي عظيم گردشگري روستايي در شهرستان تفت هموار كرده و به نوعي حمايت از گردشگران داخلي و خارجي و علاقه مندان به بازديد از جاذبه هاي طبيعي و گردشگري منطقه باشد.

بخشدار مركزي تفت گردشگري روستايي را فرصتي مناسب براي توسعه شهرستان تفت عنوان كرد و گفت: ايام نوروز با توجه به حضور گسترده گردشگران و مسافران نوروزي فرصت مناسبي براي برگزاري اين تورهاي يكروزه بود كه با برنامه ريزي دقيق اين امر محقق گرديده است.

وي بازديد از مناطق تاريخي روستايي و طبيعت كم نظير روستايي تفت را يكي از برنامه هاي اين تورهاي يك روزه عنوان كرد و گفت: اميدواريم با استقبال گردشگران از اين تورها، روند برگزاري اين تورها در طول سال تداوم يافته و به ساير مناطق روستايي نيز تسري يابد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،احمديان در پايان با اشاره به منافع گسترده صنعت گردشگري، از روستاييان عزيز دعوت كرد تا در اين عرصه حضور فعالانه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار