امام جمعه چابهار:

بسیاری از کشورها برای حضور و فعالیت اقتصادی در ایران صف کشیده اند

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه هم اینک بسیاری از کشورهای دنیا برای حضور و فعالیت اقتصادی در ایران صف کشیده و به ظرفیتهای این کشور افتخار می کنند، گفت: این همه عزت و اقتدار و برکت را شهدای معظم نصیب ایران اسلامی کرده اند و در واقع شهدا افتخار دنیا هستند.
کد خبر: ۱۷۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 06 February 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد موسوی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: مسئولان دولت ایران اسلامی تمامی دستاوردها و موفقیت های خود را مدیون خون پاک شهدا هستند و به وجود آنان افتخار می کنند.
وی با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات قرآنی و دینی شهدا زنده اند و نزد خدواند روزی می خورند، گفت: مسئولان باید خدمتگزار خانواده شهدا باشند و از هیچ کوششی برای خدمت به این عزیزان دریغ نورزند چون شهدا ناظر اعمال ما هستند.
وی افزود: خون شهدای ایران اسلامی همه مستکبران را به زانو درآورده و توطئه های آنان را برای براندازی نظام اسلامی نقش بر آب کرده است.
امام جمعه چابهار بیان کرد: صاحبان اصلی این انقلاب و نظام شهدا هستند و مسئولان نیز در همه مناسبت های سال از خانواده شهدا تجلیل و مزار آنان را عطرافشانی و غبارروبی می کنند.
حجت الاسلام موسوی افزود: شهدا، نظام اسلامی ایران را در مقابل توطئه های دشمنان و مستکبران به پیروزی رسانده اند و ارزشهای بالایی به مسئولان داده اند.
وی با تاکید بر پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری تصریح کرد: به محرومان و مستمندان بیشتر رسیدگی کنید چون با این اقدامات روح شهدا و امام شاد می شود.
وی به دو انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و افزود: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای فرد اصلح، مومن و انقلابی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند تا با وضع قوانین خوب بتوانند به مشکلات کشور رسیدگی کنند.
در پایان این مراسم مزار شهدای مسجد جامع امام حسین (ع) چابهار توسط مسئولان دستگاههای اجرایی، ائمه جمعه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و فرماندهان نظامی و انتظامی عطرافشانی و غبارروبی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار