۵۰ ازدواج درهر شبانه‌ روز

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با اشاره به اینکه در هر شبانه روز ۵۰ ازدواج در سطح استان به ثبت می‌رسد، افزود: بیشترین ازدواج ثبت شده در استان همدان با یک‌هزار و ۴۶۹ مورد معادل ۹.۷ درصد مربوط به زوجینی است که در سن برابر قرار دارند.
کد خبر: ۱۷۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 11 February 2016

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با اشاره به اینکه در هر شبانه روز ۵۰ ازدواج در سطح استان به ثبت می‌رسد، افزود: بیشترین ازدواج ثبت شده در استان همدان با یک‌هزار و ۴۶۹ مورد معادل ۹.۷ درصد مربوط به زوجینی است که در سن برابر قرار دارند.

به گزارش تسنیم،عبدالله مقصودی‌فر اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 15 هزار و 181 مورد ازدواج در استان همدان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 16 هزار مورد ازدواج ثبت شده، میزان وقوع ازدواج 5.4 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در هر شبانه روز 50 ازدواج در سطح استان به ثبت می‌رسد، افزود: بیشترین ازدواج ثبت شده در استان همدان با یک‌هزار و 469 مورد معادل 9.7 درصد مربوط به زوجینی است که در سن برابر قرار دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه میانگین سن ازدواج برای مردان برابر 28.6 سال بوده است، تصریح کرد: میانگین سن ازدواج برای مردان شهری برابر 29.3 سال و برای مردان روستایی برابر 27.1 سال بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سن ازدواج برای زنان استان همدان 23 سال بوده است، بیان کرد: میانگین سن ازدواج برای زنان شهری برابر 24 سال و زنان روستایی برابر 20.6 سال بوده است.

مقصودی‌فر با بیان اینکه در هر شبانه روز 11 طلاق در استان همدان به ثبت می‌رسد، گفت: در 10 ماهه امسال 3 هزار و 371 مورد طلاق به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: در این میان بیشترین طلاق ثبت شده با تعداد 350 مورد معادل 10.4 درصد مربوط به زوجینی است که در سن برابر قرار دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان افزود: میانگین سن طلاق برای مردان برابر 34.2 سال و برای زنان 28.9 سال بوده است که در این میان میانگین سن طلاق برای مردان شهری برابر 34.7 سال و زنان شهری برابر 29.5 سال گزارش شده است.

وی اظهار داشت: میزان دوام زندگی برابر 6.1 سال بوده است که این شاخص برای مناطق شهری 6 سال و برای مناطق روستایی 6.9 سال بوده است.

مقصودی‌فر با بیان اینکه نسبت ازدواج به طلاق در 10 ماهه امسال برابر 4.5 بوده است، افزود: به ازای هر تقریباً 4 ازدواج، یک مورد طلاق در استان همدان به ثبت رسیده است که این نسبت در مدت مشابه سال قبل برابر 5.1 بوده است.

وی ابراز کرد: در 10 ماهه امسال 29 هزار و 904 نوزاد متولد شده است که در این راستا نرخ ولادت در استان همدان 6.2 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه در هر شبانه روز 98 نوزاد متولد شده است، گفت: در مجموع به ازای هر 106 پسر، 100 دختر در استان متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر شبانه روز 28 مورد فوت به ثبت رسیده است، بیان کرد: بیشترین دلیل فوت با 31 درصد مربوط به بیماریهای قلبی و عروقی بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار