معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

بالاترین میزان توسعه استان در دو سال گذشته انجام شده است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیریت ما مدیریت بدون پول و بر پایه تدبیر و استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات بخش خصوصی، شهرداری ها، دهیاری ها و مشارکت مردمی است.
کد خبر: ۱۷۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 10 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،مهندس محمدصادق پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: در طول دو سال و نیم گذشته با وجود این که اعتبارات دولتی بسیار محدود بود، بیشترین طرح ها در استان اجرا شد و شاهد بالاترین میزان توسعه بودیم.

وی اظهار کرد: مدیریت در استان از نوع تعاملی با رویکرد کمک به بخش ها و مجموعه های در حال فعالیت است تا بتوانند به وظایف خود عمل کنند و این امر تاکنون در استان تحقق یافته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: اگر اعتبارات دولتی بیشتری تخصیص یابد روند پیشرفت طرح ها افزایش خواهد یافت، ولی با توجه به محدودیت اعتبارات، از ظرفیت مجموعه ها، نهادها، بخش خصوصی و شرکت ها برای تحقق این مهم استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده دولت در استان سعی می کنیم مشکلات بخش خصوصی را رفع و هماهنگی بین دستگاه های دولتی را افزایش دهیم تا با سرعت بیشتر طرح های عمرانی استان پیش رود.

وی اضافه کرد: در دوره پسا برجام به دنبال جذب سرمایه گذار و وارد کردن دانش و فن آوری جدید به استان هستیم و به هیج وجه به دنبال واردات کالا به کشور نیستیم.

پورمهدی گفت: با این رویکرد از سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به اجرای طرح های زیرساختی همچون تامین انرژی، احداث جاده ها، احداث خدمات رفاهی استقبال می کنیم و بستر را برای سرمایه گذاری آنان فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون موفق شده ایم با دو سرمایه گذار خارجی برای اجرای دو طرح بنیادی آزاد راه تبریز- مرند- بازرگان و ساخت نیروگاه در چند شهرستان استان قرارداد و تفاهم همکاری امضا کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت استان برای ارتقای شاخص های توسعه گفت: در دهه فجر امسال دو هزار و 200 طرح با اعتبار بیش از 14 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار