پایش بازار شب عید کرمانشاه با 50 اکیپ بازرسی

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پایش بازار شب عید استان توسط 50 اکیپ بازرسی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 23 February 2016
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پایش بازار شب عید استان توسط 50 اکیپ بازرسی خبر داد.

علی‌عباس سجادی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال در مورد طرح‌های بازرسی و نظارت ویژه این ایام گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته در قالب طرح نظارتی نوروز بازرسی‌های لازم از بازار کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در این طرح را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای بخش عمده‌ای از کالاها و خدمات در ایام پایانی سال بازرسی و نظارت‌ها نیز به تبع باید تشدید شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت گروه‌های بازرسی مشترک خاطرنشان کرد: در این ایام گشت‌های مشترکی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در سطح بازارهای استان انجام می‌گیرد.

سجادی‌راد با تصریح اینکه در این طرح 50 گروه بازرسی بازارهای استان را مورد پایش قرار می‌دهند، بیان داشت: بیش از 165 گشت مشترک متشکل از بازرسان در قالب گروه‌های دو و سه نفره در این طرح به منظور تأمین امنیت بازار برای مشتریان همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی انجام بازارسی‌های محسوس و نامحسوس بازرسان افتخاری در این طرح را یادآور شد و گفت: مردم نیز می‌توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق شماره 124 به بازرسان مرکز مدیریت و بازرسی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار